Toon posts:

Wireless USB adapter niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb vandaag windows vista geinstalleerd ( illegaal ). Nu moet ik mijn wireless usb adapter opnieuw installeren. Ik heb echter een probleem. De instalatie software vraagt op een gegeven ogenblik om mijn adapter aan te sluiten. Maar mijn usb adapter wordt niet herkend door de computer. Ik heb alle usb poorten op mn pc geprobeerd maar niks werkte. Vreemd is dat wanneer ik een ander usb aparaat aansluit via 1 van de poorten, de computer het meteen merkt ( bv. joystick )
Configuratiescherm -> apparaatbeheer -> Wireless card zegt dat de stuurprogrammas niet geinstalleerd zijn. Ik heb drivers van de speedtouch 120 gedownload en geinstalleerd maar het probleem is daarmee niet opgelost

Ik heb een speedtouch 120 van het merk Thomson en een router genaamd speedtouch 570. Ik heb nog een laptop in huis waarmee ik ook draadloos ben aangesloten.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Heb je ook al gezocht? Je bent namelijk niet de eerste met dit probleem.
http://www.google.com/sea...20g+vista&btnG=Zoeken&lr=

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:01:
Goedenavond,

Ik heb vandaag windows vista geinstalleerd ( illegaal ). Nu moet ik mijn wireless usb adapter opnieuw installeren. Ik heb echter een probleem. De instalatie software vraagt op een gegeven ogenblik om mijn adapter aan te sluiten. Maar mijn usb adapter wordt niet herkend door de computer. Ik heb alle usb poorten op mn pc geprobeerd maar niks werkte. Vreemd is dat wanneer ik een ander usb aparaat aansluit via 1 van de poorten, de computer het meteen merkt ( bv. joystick )
Configuratiescherm -> apparaatbeheer -> Wireless card zegt dat de stuurprogrammas niet geinstalleerd zijn. Ik heb drivers van de speedtouch 120 gedownload en geinstalleerd maar het probleem is daarmee niet opgelost

Ik heb een speedtouch 120 van het merk Thomson en een router genaamd speedtouch 570. Ik heb nog een laptop in huis waarmee ik ook draadloos ben aangesloten.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Ik had een andere probleem met me ingebouwde wireless adapter (op me laptop), dat deze niet kon worden gestart via de knop aan de voorkant "wireless switch"
De drivers waren wel geinstalleerd.

Gelukkig heb ik nog een netwerk kaart in me laptop zitten die ik met een utp kabel heb aangesloten, waardoor ik de windows update site kon draaien, en de site aangaf dat er nieuwe drivers uit waren voor me ingebouwde wireless adapter, nadat die gedownload en geupdate was, was de "wireless switch" weer te gebruiken.

Misschien dat het helemaal niks met jouw probleem te maken heb maar je kan het proberen.

Ik draai Windows vista home premium (32bit).

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Kan iemand aub dit topic sluiten?
Dit is geen helpdesk!>!#^%^#$$^

Verwijderd

bas r schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 00:45:
Kan iemand aub dit topic sluiten?
Dit is geen helpdesk!>!#^%^#$$^
hij vraagt om advies.

Wanneer moet hij het dan vragen??