Als er een DVI aansluiting opzit waarschijnlijk wel
Dus je moet eventjes kijken wat voor aansluitingen je op je scherm hebt en op je videokaart
Wauw, een sig!
Ik heb er op het moment 2 X 17 inch op aangesloten dus op een DVI en VGA aansluiting. Zou het dan gewoon kunnen ?
Waarschijnlijk wel ja
Maar als je nou zelf de specificaties erbij had gepakt dan was je sneller geweest dan wachten op een antwoord
Wauw, een sig!
Ow ik heb de tijd en ik moet het wel zeker weten snap je
. Maar bedankt !
GoT Huisregels
GoT is geen helpdesk maar een plek waar bovengemiddeld geinteresseerde computergebruikers ervaringen en tips delen.
Dat betekent dat een topicstart als deze beetje karig is. Als je twijfelt of een monitor op een bepaalde kaart aangesloten kan worden, hoor je eerst de specs van beide op te zoeken. Als daar zaken tussen staan die niet goed op elkaar lijken aan te sluiten, daar specifiek naar op zoek gaan. Pas als je *daar* niet uitkomt is een GoT topic aan te raden. Geef dan wel alle info die je in voorgaande stappen opgezocht hebt. Dat doe je hier namelijk niet echt
GoT is geen helpdesk maar een plek waar bovengemiddeld geinteresseerde computergebruikers ervaringen en tips delen.
Dat betekent dat een topicstart als deze beetje karig is. Als je twijfelt of een monitor op een bepaalde kaart aangesloten kan worden, hoor je eerst de specs van beide op te zoeken. Als daar zaken tussen staan die niet goed op elkaar lijken aan te sluiten, daar specifiek naar op zoek gaan. Pas als je *daar* niet uitkomt is een GoT topic aan te raden. Geef dan wel alle info die je in voorgaande stappen opgezocht hebt. Dat doe je hier namelijk niet echt
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()