Samsung 226BW op een Geforce 7300LE 512 mb

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Tom90
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-07 11:12
Hallo ik heb een vraag kan een Samsung 226BW scherm op een Geforce 7300LE 512 mb geplaats worden ?? :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als er een DVI aansluiting opzit waarschijnlijk wel :) Dus je moet eventjes kijken wat voor aansluitingen je op je scherm hebt en op je videokaart ;)

Wauw, een sig!

• Tom90
Ik heb er op het moment 2 X 17 inch op aangesloten dus op een DVI en VGA aansluiting. Zou het dan gewoon kunnen ?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarschijnlijk wel ja :) Maar als je nou zelf de specificaties erbij had gepakt dan was je sneller geweest dan wachten op een antwoord ;)

Wauw, een sig!

• Tom90
Ow ik heb de tijd en ik moet het wel zeker weten snap je ;). Maar bedankt ! :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is geen helpdesk maar een plek waar bovengemiddeld geinteresseerde computergebruikers ervaringen en tips delen.

Dat betekent dat een topicstart als deze beetje karig is. Als je twijfelt of een monitor op een bepaalde kaart aangesloten kan worden, hoor je eerst de specs van beide op te zoeken. Als daar zaken tussen staan die niet goed op elkaar lijken aan te sluiten, daar specifiek naar op zoek gaan. Pas als je *daar* niet uitkomt is een GoT topic aan te raden. Geef dan wel alle info die je in voorgaande stappen opgezocht hebt. Dat doe je hier namelijk niet echt :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.