Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
dit klinkt misschien heel stom =] ik heb het al aan meerdere mensen gevraagd, maar niemand kon mij helpen... dus ik dacht misschien de mannen van tweakers.net

ik ben opzoek naar een speciale ringtone...

ik zal beschrijven hoe hij klinkt;

stel je voor je zit in de auto, en je belt, of je wordt opgebeld, en je hebt de radio/handfreekit aan, dan hoor je soms de signalen op de luidspreker. misschien werkt dit nog alleen met de oudere telefoons / telefoon netwerken... dan hoor je een irritant soort van morse op de luidspreker

nog een voorbeeld, engelse les op school, de leeraar speelt een saai bandje af met engelse stemmen. ondertussen bel je naar iemand op, en je hoort een irritant soort van morse signaal ( maar dan wel zwaardere klank )

ik ben al een tijdje aan het zoeken, heb geen idee onder welke trefwoorden ik zou moeten zoeken

volgens mij was er ook een hardstyle plaat, met dat melodietje erin, maar ik heb geen flauw idee hoe die heet, anders zou ik hier niet posten :?

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Je meld je op een tweakers forum aan om dit te vragen 8)7

Blij Met Wilco

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

uhh ja oi en welkom hier.. je bedoelt die storing in de boxen.. Maar volgens mij hoort dit hier niet echt thuis.

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:33
-Thunder- schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:13:
Je meld je op een tweakers forum aan om dit te vragen 8)7
schijbaar wel.

Ik zou zeggen leg je telefoon naast een box en ga lekker bellen. zet er een Voice recorder op aan en opslaan maar? :/

Verwijderd

Topicstarter
schijbaar wel.

Ik zou zeggen leg je telefoon naast een box en ga lekker bellen. zet er een Voice recorder op aan en opslaan maar? :/
haha, ja dan niet vergeten de huistelefoon weg te leggen ;)

met mijn telefoon werkt het niet, moet misschien een naar mn oude koelkast eens opzoeken... of zou dit kunnen liggen aan de luidsprekers?

• Klumpke
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-11 16:31
het liedje wat jij zoekt is van: Barcode Brothers - SMS

Verwijderd

Topicstarter
hmm, het liedje wat ik herinner, was echt gebaseerd op dat deuntje, maar toch bedankt

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:02
@juliuz
Dan zijn inderdaad de speakers magnetisch afgeschermt. PC speakers zijn dit vrijwel altijd (omdat ze veelal naast de monior worden neergezet).

Ik zuo de storing die de GSM signalen op een speaker maken overigens neit direct als "deuntje" omschrijven. Probeer je zoektoch eens met termen als [google]GSM speaker noise[/google]

Verwijderd

Topicstarter
voor de mensen die dit topic geintresseerd aan het volgen zijn =]

http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/61569/?l=1

Verwijderd

Topicstarter
thanks fricky, ik googlede op "phone interferences"

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 19:03 ]

Verwijderd

juliuz, leuk dat je gevonden hebt waar je naar zocht maar je vraag hoort niet echt op GoT thuis dus vandaar dat ik dit topic sluit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.