Toon posts:

Internet offline

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een vraagje over mijn internet.
Ik heb reeds een storing gehad van mijn provider en als ik nu op internet ga gaat hij automatisch op offline werken. Steeds als ik dat uitvink gaat hij toch weer terug op offline werken.
Ik heb er al aan gedacht een andere internet browser te downloaden maar als iemand nog andere tips voor me heeft zou ik dat wel beter vinden.

Bvd,

Stephen A.

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Er van uitgaande dat je geen inbelinternet hebt (je geeft namelijk erg weinig informatie):

doe eens extra -> internet opties. Vervolgens tabblad verbindingen. Haal het hele witte veld bij inbel - VPN verbindingen leeg. Klik op 'lan instellingen'. Zet alle vinkjes uit.

Klik OK. Nogmaals OK. Sluit Internet Explorer af en start opnieuw. Probeer nu eens off line werken uit te zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Werk nog niet wel raar.. zou het helpen als ik een andere internet browser download?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:55:
hallo,

Ik heb een vraagje over mijn internet.
Ik heb reeds een storing gehad van mijn provider en als ik nu op internet ga gaat hij automatisch op offline werken. Steeds als ik dat uitvink gaat hij toch weer terug op offline werken.
Ik heb er al aan gedacht een andere internet browser te downloaden maar als iemand nog andere tips voor me heeft zou ik dat wel beter vinden.

Bvd,

Stephen A.
Je internet zou al wel weer moeten werken?

Verwijderd

Topicstarter
ja internet zou moeten werken en die werkt ook daar ben ik zeker van

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Ok, vermeld dan eens wat meer info. Welke ISP? Welk modem? Is het een ethernet of USB modem? etc...

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:02:
Werk nog niet wel raar.. zou het helpen als ik een andere internet browser download?
Er is maar 1 persoon die dat kan vertellen en dat ben jij.

• fre0n
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-11 01:56
Internet werkt gewoon hoor, zou vreemd zijn als dat offline gaat ;) Maar misschien heb je verbindingsproblemen met je ISP :p

https://twitch.tv/magus77nl

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Je zou de eerste zijn die hier offline kan posten volgens mij ;)

I'm not as think as you stoned I am

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:02:
Nee dat gaat niet helpen, je browser heeft niet met de status van je internetverbinding te maken.

Maargoed, we hebben idd wel wat meer informatie nodig. Heb je een inbelverbinding? Of een kabelmodem? Of een ADSL-modem? Indien je een modem hebt, is die online? Firewalls? Routers? Indien een router, heb je hem al eens gereset?

Met andere woorden: toon inzet en probeer zelf eens wat uit!
Pagina: 1