The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
nummer 2 had ik misschien vanuit een iets lager standpunt genomen, de horizon eindigt nu wel heel hoog in de foto.
nummer 6 mooie foto misschien ietwat kleurloos evenals nummer 8
oeh foto 9 is zeer fijne plaat om naar te kijken ! !
leuke serie om naar te kijken !
nummer 6 mooie foto misschien ietwat kleurloos evenals nummer 8
oeh foto 9 is zeer fijne plaat om naar te kijken ! !
leuke serie om naar te kijken !
Numero 9 is een fraaie plaat, eenvoudig doch treffend door het minimalistische lijnenspel; de kleuren komen er ook mooi uit. Hier breng je ook een bepaalde 'sfeer' over 
De rest vind ik qua kleurtjes een beetje vlak. Ook jammer van de schaduwpartijen op delen van de foto's; detail gaat verloren en zoiets kijkt sowieso wat minder weg. Verder is op een paar platen het licht iets te hard wat geforceerd overkomt.
Belichting is dan ook het gene wat hier grotendeels roet in het eten gooit; dan zou je het al hadden moeten compenseren met spannende composities, wat ik helaas alleen bij die laatste terug zie.
Een beetje hard; maar hopelijk kun je er wat mee
De rest vind ik qua kleurtjes een beetje vlak. Ook jammer van de schaduwpartijen op delen van de foto's; detail gaat verloren en zoiets kijkt sowieso wat minder weg. Verder is op een paar platen het licht iets te hard wat geforceerd overkomt.
Belichting is dan ook het gene wat hier grotendeels roet in het eten gooit; dan zou je het al hadden moeten compenseren met spannende composities, wat ik helaas alleen bij die laatste terug zie.
Een beetje hard; maar hopelijk kun je er wat mee
[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 15-03-2007 10:03 ]
Leuk om foto's uit Vught te zien. Heb daar veel gelopen.
Wat je ook eens moet proberen is om foto's in de polder te maken. (Aan de andere kant van de Dommel). Gewoon een paar dagen op verschilde tijstippen doorheencrossen dan zul je vanzelf zien wat ik bedoel. Foto 1 is voor mij de mooiste, maar das misschien meer een emotionele band
Wat je ook eens moet proberen is om foto's in de polder te maken. (Aan de andere kant van de Dommel). Gewoon een paar dagen op verschilde tijstippen doorheencrossen dan zul je vanzelf zien wat ik bedoel. Foto 1 is voor mij de mooiste, maar das misschien meer een emotionele band
Yep, ook ik vind nummer 1 de beste. Als je hem HR zou willen uploaden, graag
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik vind 1,4 en 7 vooral erg mooi. Is het niet mogelijk door middel van wat bewerkingen de vlinder er nog wat meer "uit te laten springen"?
Agree to disagree... | Sort that one out!
Tnx voor het commentaar iedereen 
@vgouw: Je bedoeld in de Bossche Broek? Het water wat je hier ziet is iig niet de Dommel, maar het Drongels kanaal (ofzoiets), met aan de overkant (foto 9) de Gement.
@Breepee: Origineel van #1.
@Adagio: Geen idee, misschien wel. Grootste probleem is dat de vlinder net niet scherp is en de achtergrond wel. Dat is niet echt te corrigeren.
@vgouw: Je bedoeld in de Bossche Broek? Het water wat je hier ziet is iig niet de Dommel, maar het Drongels kanaal (ofzoiets), met aan de overkant (foto 9) de Gement.
@Adagio: Geen idee, misschien wel. Grootste probleem is dat de vlinder net niet scherp is en de achtergrond wel. Dat is niet echt te corrigeren.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Elke poging daartoe zou imo jammer zijn... Persoonlijk vind ik het juist een erg geslaagde foto wat verrassingselement aangaat!Adagio schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:02:
Ik vind 1,4 en 7 vooral erg mooi. Is het niet mogelijk door middel van wat bewerkingen de vlinder er nog wat meer "uit te laten springen"?
Orion84 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:09:
Tnx voor het commentaar iedereen
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Pagina: 1