"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
ga gewoon s kijkn in een elektronica winkel.. en vraag daar advies, dat is denk ik de beste manier
Verwijderd
Geluid is erg goed. Kostte me 3 jaar geleden iets van 200 gulden.
Verwijderd
Sennheiser is ook erg prijzig, maar dan heb je ook wat.
Heb laatst zelf voor 150 pieken een vivanco sr750 gekocht, erg goeie geluidskwaliteit, het is om het oor dus ik krijg er ook lekkere warme oortjes van
Die dingen ruleren zwaar!
Heb zelf de RS60 (draadloos), 100 m. gaat door muren, plafonds etc.
Inderdaad een beetje prijzig, maar dan heb je ook wat!
Nu nog opzoek naar een winkel die die dingen verkoopt
tnx voor de tips
Verwijderd
Maar ja je kan altijd nog een transmitter+reciever van sennheiser erbij kopen, dan kan je lekker draadloos genieten van je HD-25
Hoofdtelefoon lijkt mij een beter woord voor dat ding op mijn hoofd.
Ik heb zelf een AKG. erg goed zijn ze.
Verwijderd
Nee een winkel in Limburg weet ik niet.
Waar je wel op moet letten als je hem koopt:
- Neem een eigen cd-tje mee
- Klinkt het als een klok, laag/hoog/gedetailleerd ?
- Zit het lekker op je hoofd ?
(je hebt drie types in-ear, on-ear en around-ear)
- draadloos, zit er een makkelijke lader bij
- aut freq afstemming (=duurder)
- prijs
In de consumentengids stond twee maanden geleden een test over draadloze koptelefoons.
Suk6
Verwijderd
Hoezo duur:?Op maandag 05 februari 2001 22:33 schreef Vinnienerd het volgende:
Koop een Sennheiser!
Die dingen ruleren zwaar!
Inderdaad een beetje prijzig, maar dan heb je ook wat!
Ik heb een sony mdr-v700 nn die was iets van
fl 330,- .En dat is nog lang niet duurste
Als je een goede koptelefoon wil ben je zo al een meijer of 2 3 kwijt
ik heb de hd 570 (open, hoor je de telefoon tenminste nog
kosten pakweg 200 piek
Overweeg dat maar, want voor het geld van een redelijke draadloze (+/- 300,-) koop je een top HD van sennheiser (HD570 of HD590)...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Sennheiser is 't beste spul wat er te krijgen is
Verwijderd
Ik heb zelf ook een MB Quart Phone 400Op donderdag 08 februari 2001 11:47 schreef Bar_en_boos het volgende:
Heb zelf ook een Sennheiser. Mooi geluid, maar als ik opnieuw moest kiezen zou ik gaan voor MB Quart. Perfect geluid en draagt lekker.
Is echt een gigantisch goed ding !!!
Alleen jammer dat ie zo duur was... 500 piek...
Verwijderd
-QP160 (kompakte koptelefoon)
-QP200 (goeie klank, voor klein budget - half open koptelefoon - leder-imitaat earpads)
-QP220 (open koptelefoon - stof earpads)
-QP240 (open koptelefoon - stof earpads)
-QP250 (gesloten koptelefoon - leder-imitaat earpads)
-QP400 (open koptelefoon - stof earpads)
-QP450 (gesloten koptelefoon - stof earpads)
Service word nog steeds gelevert door MB Quart zelf, dus als bijvoorbeeld je earpads kapot zijn, mail je gewoon even naar MB Quart en bestel je nieuwe (www.mbquart.com).
MB Quart heeft ooit ook een draadloze koptelefoon ontwikkeld, maar die is nooit op de markt gekomen
Voor de rest is Sennheiser ook heel goed, vooral de nieuwe serie klinkt erg goed en ziet er erg fraai uit. Maar als je echt draadloos wilt dan zou ik voor een van de AKG HEARO's gaan, dan heb je echt een Hi-End draadloze koptelefoon:
http://www.akg.com/akg_st...guage,EN,advresult,1.html
Wel erg prijzig, maar heel erg goed!! Hij kan zelfs surround simuleren...
Heb zelf de Sennheiser HD-570, prachtig dingetje...
Ben ook erg te spreken over de Beyerdynamic DTX-900 van een vriend van me.. kwaliteit voor een zacht prijsje..
edit: uiteraard zijn dit open koptelefoons, imo vele malen mooier dan gesloten..
[ Voor 18% gewijzigd door PnD op 06-09-2004 16:22 ]
Verwijderd
Dat is weer een beetje overdreven. Ik heb zelf een HD580 gehad (aan m'n vader gegeven) en heb nu een HD600 i.c.m. een Musical Fidelity X-can V2 hoofdtelefoonversterker.Sennheiser is 't beste spul wat er te krijgen is
Ik ben enorm tevreden, maar er zijn nog meer goede merken, zoals AKG, BeyerDynamic en MB Quart.
Het is eigenlijk hetzelfde als met de aanschaf van speakers: ga zelf luisteren
Oh ja, ik zou altijd voor een model met draad gaan. Dit geeft toch wel beter geluid zonder interferentie, ruis, etc.
Ik zou iig niet zo snel draadloos kopen.
Heb een sennheiser HD570 en dat bevalt nog steeds best eigenlijk. Snoer is 3m lang geloof ik
Vind ik dan
[ Voor 12% gewijzigd door jannes_beterams op 06-09-2004 16:31 ]