GeForce 2 & Athlon ??

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 07:06
Ik heb 'nog' een Msi 6167 mobo + Athlon cpu draaien. + 300 watt voeding, Live platinum + drive, cdrom, 2x HD, netwerkk, tv-kaart.
Zou ik hier zonder problemen een GeForce 2 kaart in kunnen zetten zonder vastlopers..??

Ik heb een GeForce DDR kaart, maar die loopt vast :( :(
Wat ik ook probeer.. Heb al andere voeding geprobeerd, maar helaas..

Is er een verschil tussen GF1 en GF2 mbt het aantal watt's wat ze vragen??

b.v.d

Verwijderd

GeForce 2 gebruikt +/- 10W en een Geforce 2x zo veel...
bij mij loopt die V7700 lekker snel... had voorheen een V6600...

300W voeding is bastante!

• Hoyden
Toch vind ik het heel vreemd waarom ik die vastlopers krijg.. Het ligt 100% aan de videokaart (Creative GeForce PRO).
Nu hoop ik dat ik er dus wel een Creative GeForce 2 in kan stoppen zonder probs..

• Wiggie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
Vreemd, ik heb praktisch hetzelfde systeem:
Athlon 500@600, MSI 6167, 128MB, SBLive, MiroPCTV, Asus V6800 DDR Geforce en geen noemenswaardige problemen in Games o.a. Q3A, UT, Ral2K, EA Superbike 2000, alleen NSF5 Porsche vindt ik de framerate wat schokkerig.
3Dmark2000 +/- 4200 en in 2D ook geen probs.

Tag User In

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57
Wiggie> loopt nfs5 met zo'n vet systeem nog steeds schokkerig? dat slaat toch helemaal nergens op!! Die programmeurs worden ook steeds gemakkelijker :( :(

• Wiggie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
...Tsja, ik had laatst een Voodoo3 te leen en geen enkel probleem in NFS5 maar dat kwam door Glide natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat het met de nieuwe nvidia drivers wel beter is geworden :)

Tag User In

Verwijderd

ik heb ook die annihilator pro en hij doet het wel in mijn systeempje (athlon927,4xhdd,3andere drives, alle pci bezet, etc) volgens mij zijn creative kaarten gewoon brak want de detonator 2 drivers doen het ook niet bij mij

ik zou lekker een asus kopen volgens mij zijn die een stuk beter

Verwijderd

FF voor je informatie, ik had eerst een Hercules Prophet 2 en dat ding crashte ook met al me games, toen omgeruild voor de V7700 ! Sweet! Vet kaartje! Ik had voor heen de V6600 end is was ook heel stabiel!

Ik ben/bijf nu Asus fan!

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Ik heb ergens (waar weet ikniet meer, misschien op de MSI site) dat die bords inderdaad problemen hebben met geforce kaarten. Het zou in de laatste BIOS update verholpen zijn, kijk er even naar!

• Hoyden
Laatste BIOS heb ik al :)
Het helpt allemaal niet meer, en ik heb er al vrede me genomen dat de GeForce kaart er niet in werkt :(, nu alleen hopen dat de GF2 wel werkt, zo niet dan ook nog ander mobo :(
Pagina: 1