[winxp] Prog om bass te verlangen

Pagina: 1
Acties:

• Biggyboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-03-2010
Hey,

Ik zoek een programma om de bass te kunnen verlagen (met een schuifregelaar).

Op de search heb ik ook gezocht en daar was iemand met hetzelfde probleem maar die heeft dus een nieuw setje gekocht en dat wil ik niet.
Via google heb ik ook niks kunnen vinden.

Jullie zouden me echt helpen als iemand daar een programma voor weet.

Bedankt.

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 07:19

Mud.Starrr

I shoot people for money

Biggyboy schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:24:
Hey,

Ik zoek een programma om de bass te kunnen verlagen (met een schuifregelaar).

Op de search heb ik ook gezocht en daar was iemand met hetzelfde probleem maar die heeft dus een nieuw setje gekocht en dat wil ik niet.
Via google heb ik ook niks kunnen vinden.

Jullie zouden me echt helpen als iemand daar een programma voor weet.

Bedankt.
Kan met een equaliser (als het alleen om muziek gaat, gebruik die van mediaplayer/Itunes).
Maar houd er rekening mee dat het geen wonderen doet, je zit gewoon vast aan de beperkingen van je speakers.
Let ook op dat een teveel aan bass (of hoge tonen) je speakers kan slopen.

Edit: verkeerd gelezen + meer info die je geeft maakt het verhaal weer anders.
Oplossing kan zijn een losse equalizer (software) gebruiken en de map waar het instaat verborgen weergeven. Uiteraard de snelkoppelingen weghalen.

[ Voor 13% gewijzigd door Mud.Starrr op 14-03-2007 23:37 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RVI | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-07 22:14
Wat voor een geluidskaart heb je? Ik weet wel dat asus hier standaard software voor mee levert. Verder kan je in programma's zoals Winamp of mediaplayer gewoon de bass eruit halen als je muziek af speelt!

[ Voor 0% gewijzigd door GrooV op 14-03-2007 17:30 . Reden: Ietsje te laat dus :( ]

• Biggyboy
Het zit zo:
Me zusje krijgt de boxen van onze oude computer dit zijn best wel heftige boxen met een woofer (niet instelbaar).

Nu heb ik met me vader afgesproken dat ik een programmatje zal installeren die op de achtergrond draait die niet zichtbaar is voor me zusje zodat wij geen last hebben van de bass.
Nu kan ik wel in de mediaplayer de eq aanzetten maar die gaat ze 100% weer uitzetten.

Het is een on-board geluidskaart van intel geloof ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Biggyboy op 14-03-2007 17:46 ]

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 12:32

bonzz.netninja

Niente baffi

Biggyboy schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:45:
Het zit zo:
Me zusje krijgt de boxen van onze oude computer dit zijn best wel heftige boxen met een woofer (niet instelbaar).

Nu heb ik met me vader afgesproken dat ik een programmatje zal installeren die op de achtergrond draait die niet zichtbaar is voor me zusje zodat wij geen last hebben van de bass.
Nu kan ik wel in de mediaplayer de eq aanzetten maar die gaat ze 100% weer uitzetten.

Het is een on-board geluidskaart van intel geloof ik.
draadje doorknippen van de woofer?:)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Biggyboy
haha, is not an option.
er moet toch wel een programma voor zijn?
(ik ben zelf ook aan het zoeken)

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Is idd de vraag wat voor geluidskaart er in de PC zit, Realtek heeft gewoon een equalizer in zijn software voor de geluidskaart, grote kans dat de meeste andere geluidskaarten die ook wel zullen hebben. Icoontjes verbergen en snelkoppelingen verwijderen en klaar :)
Pagina: 1