Knowledge is my Weapon
Wil je dat zelf maken of wil je gratis iets aanmaken op een of andere site? Wat heeft google opgeleverd?
hoezo moet dat met een forum?? als het alleen voor afspraken is kan dat ook via de mail of msn tog??
Wat is de definitie van simpel? Waarin simpel? Simpel opstarten, installeren, berichten?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Google met: simple php forum
vervolgens krijg je gelijk als tweede resultaat al een compleet simpel forum
vervolgens krijg je gelijk als tweede resultaat al een compleet simpel forum
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
wil het zelf wel installeren, via ftp uploaden..
met simpel bedoel ik eigenlijk, makkelijk niet te veel poespas
Knowledge is my Weapon
Verwijderd
Goh, dat komt ook wel redelijk in de buurt van de definitie van simpelSnyder schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:39:
wil het zelf wel installeren, via ftp uploaden..
Als je je helemaal hebt geregistreerd om dit te vragen, dan was je sneller klaar geweest als je het simpelweg had opgezocht met google
Nee hoor daarvoor heb ik me niet geregistreerd.. maar heb phpbb nu aan de gang en denk dat dit voor mijn klasgenoten van vroeger net allemaal iets te moeilijk is.
dus dacht ik mssn hebben ze hier wat suggesties...
dus dacht ik mssn hebben ze hier wat suggesties...
Knowledge is my Weapon
phpBB kan je makkelijk maken voor ze..
Registratie kun je uitzetten, je maakt 1 forum aan en een bericht is zo geplaatst..
Registratie kun je uitzetten, je maakt 1 forum aan en een bericht is zo geplaatst..
Dusss..... Snyder, je bent nieuw, dus welkom 
Maar we verwachten wel enig niveau van topics en topicstarts
Zou je de diverse FAQ's (onder het hoofdmenu) eens doorlezen en ook nog eens de faq's in dit subforum?
Succes verder op het forum
Maar we verwachten wel enig niveau van topics en topicstarts
Zou je de diverse FAQ's (onder het hoofdmenu) eens doorlezen en ook nog eens de faq's in dit subforum?
Succes verder op het forum
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()