Hallo allen,
Voor mijn opleiding ben ik bezig met een website. Nu heb ik alleen een probleem waar ik niet uit kan komen.
Ik probeer mijn menu en het kolom daar onder aan de rechterkant te positioneren.
In Firefox werkt het natuurlijk wel. In IE6 laat hij wel het menu zien maar het kolom daar onder is gewoon verdwenen! In IE7 laat hij het allebij niet zien!
Het menu is trouwens in Flash gemaakt.
Zo moet het er uit komen te zien: plaatje
En zo heb ik het tot nu toe gemaakt.
De bedoeling is dat mijn #rightCollumn aan de onderkant van mijn container komt te staan. En wanneer mijn Content langer wordt zal de rightCollumn meegaan.
Ik heb van alles geprobeerd. Wie kan mij hierbij helpen?
EDIT:
Het probleem in IE6 is opgelost. Alleen in IE7 laat hij beide elementen nog steeds niet zien.
Ik heb het in IE6 opgelost door dit toe te voegen in mijn CSS:
Voor mijn opleiding ben ik bezig met een website. Nu heb ik alleen een probleem waar ik niet uit kan komen.
Ik probeer mijn menu en het kolom daar onder aan de rechterkant te positioneren.
In Firefox werkt het natuurlijk wel. In IE6 laat hij wel het menu zien maar het kolom daar onder is gewoon verdwenen! In IE7 laat hij het allebij niet zien!
Het menu is trouwens in Flash gemaakt.
Zo moet het er uit komen te zien: plaatje
En zo heb ik het tot nu toe gemaakt.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| #container { width: 788px; margin: 15px auto; height: 100%; position: relative; } #menu { width: 195px; margin: 0; height: 370px; position: absolute; top: 200px; right: 9px; } #rightCollumn { background: url(../images/bg_rightCollumn.png) no-repeat top left; height: 458px; width: 184px; position: absolute; bottom: 0; right: 12px; } |
De bedoeling is dat mijn #rightCollumn aan de onderkant van mijn container komt te staan. En wanneer mijn Content langer wordt zal de rightCollumn meegaan.
Ik heb van alles geprobeerd. Wie kan mij hierbij helpen?
EDIT:
Het probleem in IE6 is opgelost. Alleen in IE7 laat hij beide elementen nog steeds niet zien.
Ik heb het in IE6 opgelost door dit toe te voegen in mijn CSS:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
| * html #rightCollumn { background: none; filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.AlphaImageLoader(src='../images/bg_rightCollumn.png', sizingMethod='scale') } |
[ Voor 12% gewijzigd door erwin85 op 14-03-2007 17:53 ]