Toon posts:

menu dvd branden mislukt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al dagen bezig met het branden van 1 dvd. Het lukt me maar niet. ik ben hier ook voor t eerst mee bezig. De dvd is een origineel gekochte muziekdvd. En ik heb hem gecomprimeerd met dvd shrink. Ik brand hem daarna met anydvd en clonedvd. Ik heb dit allemaal hier opgespoord op t forum.
Maar ik heb nu al 20 mislukte dvdtjes bijna. De laatste status is dat ik wel het geluid krigj en beeld en het menu, maar dat dit niet goed werkt.. Ik kom er nu echt niet meer uit. wat doe ik verkeerd of wat kan ik anders doen??

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Met welk programma probeer jij een menu te maken? Ik heb/had goede ervaringen met Nero Vision Express :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gewoon het menu van de originele dvd behouden. Dus ik maak zelf geen nieuwe. Dat hoef ik dan toch niet te doen als ik de dvd gewoon wil kopieren?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ah, het originele menu :) Mijn foutje, zat tever door te denken.
Heb je alle bestanden die het 'menu' moeten voorstellen ook 'meegenomen' in je brandproces?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Is de dvd misschien te groot om hem geshrinkt op een 4.3 gb dvd te krijgen?
Dual layer dvd al eens geprobeerd?
Kopieeren moet toch gewoon lukken als beide dezelfde grootte hebben.
Daar heb je dan gee clone of shrink voor nodig.

Verwijderd

Ik denk niet dat de DVD te groot is om op eenb 4.3 te krijgen. Trek de originele disc door DVD-shrink en als je de settings van DVD-shrink op automatisch laat staan, dan bedenkt het progje zelf wel hoever het spul gecomprimeerd moet worden. Of dat de kwaliteit ook ten goede komt is punt twee, maar dat staat hier even buiten.
Pagina: 1