Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

tft aansluiten op car pc

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb een vraag waarover ik niks heb kunnen vinden op deze site. ik wil nl een tft schermpje aansluiten op mijn pc voor in de auto. dit schermpje heeft een s-video uitgang. hoe kan ik deze aansluiten op mijn pc? als ik de kabel in de s-video aansluiting op de pc doe, gebeurt er niks. wat doe ik fout.

ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. ik pc staat in een vakantiebusje waarop ik een 15" tft heb aangesloten voor achterin met vga aansluiting, en nu wil ik een schermpje aansluiten voor voorin.

alvast bedankt voor de reacties.

gr niels

Verwijderd

Heb je de S-video-output aangezet op de pc? Zo nee, zoek dan nog maar een keer op deze site, want daar is wel degelijk wat over te vinden. Zo ja, weet je zeker dat het schermpje/de videokaart nog werkt?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:42:
hey,

ik heb een vraag waarover ik niks heb kunnen vinden op deze site. ik wil nl een tft schermpje aansluiten op mijn pc voor in de auto. dit schermpje heeft een s-video uitgang. hoe kan ik deze aansluiten op mijn pc? als ik de kabel in de s-video aansluiting op de pc doe, gebeurt er niks. wat doe ik fout.

ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. ik pc staat in een vakantiebusje waarop ik een 15" tft heb aangesloten voor achterin met vga aansluiting, en nu wil ik een schermpje aansluiten voor voorin.

alvast bedankt voor de reacties.

gr niels
ik neem aan dat het een s-video ingang is? O-)
en verder, weet je zeker dat je in de driver je 2e monitor aan hebt gezet
doet het schermpje het met een andere pc wel?
laatste driver van je videokaart effe installen?
welk merk scherm/videokaart is het?

en groeten doen we hier automatisch :Y)

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik de s-video ouput aanzetten op de pc? welke zoekterm kan ik het best gebruiken op deze site?

bedankt, gr niels

• michaelbontje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
had je niet beter een klein tft monitor met een vga aansluiting kunnen nemen?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:33
welk merk videokaart heb je? meestal kan het rechts onderin je taakbalk bij de instellingen van je kaart.
en anders waarschijnlijk wel bij rechtermuisknop op bureaublad > eigenschappen > instellingen

Verwijderd

Topicstarter
driver staat aan en het is een ati 9250 videokaart. schermpje werkt wel op auto-dvdspeler.
2e monitor staat ook aan.

Verwijderd

Topicstarter
had je niet beter een klein tft monitor met een vga aansluiting kunnen nemen?

tjah dit schermpje had ik al.

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:44

Phalox

Solar Powerrrd

Je moet zien dat je drivers up to date zijn, anders kan de mogelijkheid om andere uitgangen (bvb S-video) niet aanwezig zijn. En dan gewoon Svideo uitgang activeren. (dat moet je ergens in controle panneel doen)

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 12:30
Ik heb zelf ook een ati 9250 kaartje welke ik via s-video wilde gebruiken.

Na wat tob heb ik de omega driver voor mijn kaart gedownload en toen was het met 1 vinkje netjes geregeld!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:05

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hoe groot is die tft? Als het een 7" is dan is de kans dat je er leesbaar beeld op gaat krijgen erg klein. Svideo heeft nl niet zo´n goeie kwaliteit.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Topicstarter
ow oke het is idd een 7".

Verwijderd

Topicstarter

Na wat tob heb ik de omega driver voor mijn kaart gedownload en toen was het met 1 vinkje netjes geregeld!

heb je misschien ook een link voor een omega driver? alvast bedankt

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:41

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:26:

heb je misschien ook een link voor een omega driver? alvast bedankt
denk niet dat je veel aan het schermpje hebt.. te onduidenlijk/onleesbaar.

verder gewoon even alle instellingen controleren.. en b.v geen video ofzo aanzetten alleen je brueblad

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Nielsen: gebruik de edit-knop, het stoort echt dat je meerdere post's na elkaar hebt staan. Ook merk ik weinig eigen inzet, en lever je onvoldoende informatie, dan wordt het erg lastig om je verder te helpen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1