heb pas een sapphire videokaart ati radeon 9550 geïnstalleerd in een pc van een maat (asus a7v400-mx met een athlon xp 2000+ en 2*256MB ram) maar dat geeft wat problemen. na een ganse tijd knoeien heb ik de videoversnelling (beelscherm > instellingen > geavanceerd > probleemoplossen) op de op één na laagste waarde gezet en dat ander vakje uitgeklikt, zoals me werd aangeraden door één of andere pagina die me getoond werd na de vaststelling van het probleem.
bij hogere waarden crasht het spel en zit ik vast aan een of andere brakke standaard driver waar geen fluit mee te beginnen valt. er zit vga onboard maar de brave man wilde tv-out: dat werkt nu wel, maar filmpjes kijken op het computerscherm is kak (ziet er echt niet uit).
iemand enig idee?
bij hogere waarden crasht het spel en zit ik vast aan een of andere brakke standaard driver waar geen fluit mee te beginnen valt. er zit vga onboard maar de brave man wilde tv-out: dat werkt nu wel, maar filmpjes kijken op het computerscherm is kak (ziet er echt niet uit).
iemand enig idee?