Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Goed geisoleerde draadjes neem ik aan 
Geef ff door of het gelukt is ... en met watvoor weerstanden e.d.
Ik krijg hem als het goed is morgen ... en volgensmij gaat er bij mij ook wel zo'n "mod" overheen ...
Geef ff door of het gelukt is ... en met watvoor weerstanden e.d.
Ik krijg hem als het goed is morgen ... en volgensmij gaat er bij mij ook wel zo'n "mod" overheen ...
Verwijderd
maakt eigenlijk niet uit wat je gebruikt hoor, als het maar kabel is....
wat ik heb gedaan is een stukje van mijn weerstand metaal dingetje afgeknipt, en dat weer aan het eind van een stukje kabel gesoldeerd. dit is lekker dun en makkelijker op zijn plek te houden met een tangetje..
suc6 !
wat ik heb gedaan is een stukje van mijn weerstand metaal dingetje afgeknipt, en dat weer aan het eind van een stukje kabel gesoldeerd. dit is lekker dun en makkelijker op zijn plek te houden met een tangetje..
suc6 !
Ik neem aan dat jij dus ook een KT7A hebt ??Op maandag 05 februari 2001 21:39 schreef Goblin het volgende:
maakt eigenlijk niet uit wat je gebruikt hoor, als het maar kabel is....
suc6 !
En bij jou is het gelukt en draait nu lekker
Ik krijg mijn KT7A zow binnen als het goed is
Verwijderd
wtf staat hoe je die voltagemod uitvoert op die abits?
Ik heb of een RUK tbird te pakken, of niet genoeg stroom. [ik hoop het laatste]
grmbl, waarom clock de hele wereld z`n tbird rete hoog, en kom ik nie voorbij de 1Ghz? [800Mhz] [stabiel natuurlijk
]
Ik heb of een RUK tbird te pakken, of niet genoeg stroom. [ik hoop het laatste]
grmbl, waarom clock de hele wereld z`n tbird rete hoog, en kom ik nie voorbij de 1Ghz? [800Mhz] [stabiel natuurlijk