Toon posts:

ervaringen Acces IBM

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey Allemaal,

Ik kreeg gisteren een IBM laptop in m'n schoot met een damaged OS. Moest dus via het recovery systeem van IBM de laptop repareren.

HIerbij merkte ik dat het een goed en duidelijk systeem is. 1 van de beste zo niet het beste recovery systeem wat ik ben tegen gekomen. had ten eerste al geen moeilijkheden met het benaderen van het systeem en de verschillende opties die er gedaan konden worden vond ik goed.

Nu mijn vraag: wat vinden jullie van dat recoverysysteem? Heeft er iemand negatieve ervaringen mee?

Groeten,

TheJasper

Verwijderd

Ik heb het ook al op 2 laptops gehad. Werkt prima en lekker eenvoudig. Vooral de functie dat je de laptop terug kan brengen naar fabrieks af bevalt me wel. In een kleine 30 minuten is je laptop weer helemaal vers. Bij de T60 kan je dan ook aanvinken welke extra software je geinstalleerd wilt hebben. Komen geen cdtjes bij te kijken etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 14:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
idd die optie werkt lekker goed. Kon uit meerdere opties kiezen waaronder de installatie met software

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Dit topic is eigenlijk niet de bedoeling in CSL. Dit heeft nl. niets met de hardwarematige kant van notebooks te maken :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.