[XP] Hp Wireless Keyboard - Kan buttons niet configureren*

Pagina: 1
Acties:

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-03 18:09
Hallo,

Ik zit met een probleem:

Ik heb mijn pc met windows xp proffesional opnieuw geinstalleerd. Alles werkt naar behoren op 1 ding na > mijn HP wireless keyboard.

Het probleem:
Ik heb de driver voor het HP keyboard gedownload van de HP site:
sp26554.exe
Deze heb ik vervolgens geinstalleerd en de pc opnieuw opgestart.

Wanneer ik weer in windows zit merk ik dat alleen de volume knop werkt. Als ik echter bijvoorbeeld op de knop "zoeken" druk dan start ie firefox op en krijg je de volgende melding:
http://pavilion.buttonred...onfigPages/nl/config1.htm

Je kunt dus de buttons instellen in: configuratie scherm > toetsenbord > buttons.
Echter bij mij wordt het tabblad niet weergegeven. Enkel het tabblad "snelheid" en "hardware".
Voorheen kreeg ik hier idd ook het tabblad "toetsen" (of buttons) te zien maar nu dus niet meer en kan ik dus de buttons niet configureren.

Heeft hier iemand een oplossing voor?

Wat heb ik geprobeerd:
- HP software geinstalleerd voor wireless keyboard
- Intellitype geprobeerd of ie hier op reageert, ook niet (behalve volume)

/edit
Het gaat trouwens om een HP PS2 keyboard (2k - 3)

d'n oliesjeik

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-03 21:43
Met de HP software moet het volgens mij te doen zijn, ik heb zelf een toetsenbord van Microsoft, om daar de buttons in te stellen moet ik de software gebruiken die erbij zit

• Oliesjeik1
kapert schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:29:
Met de HP software moet het volgens mij te doen zijn, ik heb zelf een toetsenbord van Microsoft, om daar de buttons in te stellen moet ik de software gebruiken die erbij zit
Ja maar hij doet het dus niet :(

Ik ben gewoon als beheerder ingelogd dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen.

d'n oliesjeik

• kapert
Als je naar configuratiescherm gaat, en dan toetsenbord, is daar ook niet de mogelijkheid om het in te stellen?

• Oliesjeik1
kapert schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:33:
Als je naar configuratiescherm gaat, en dan toetsenbord, is daar ook niet de mogelijkheid om het in te stellen?
Je kunt dus de buttons instellen in: configuratie scherm > toetsenbord > buttons.
Echter bij mij wordt het tabblad niet weergegeven. Enkel het tabblad "snelheid" en "hardware".
Voorheen kreeg ik hier idd ook het tabblad "toetsen" (of buttons) te zien maar nu dus niet meer en kan ik dus de buttons niet configureren.

d'n oliesjeik

• kapert
Tjsa .. Dan weet ik het ook niet .. :)

• Oliesjeik1
Nu zie ik dat het kan liggen aan de windows update (zie link) en dat je een extra bestand moet downloaden.
http://h10025.www1.hp.com...85&cc=us&docname=bph07178
(zie bij caution stukje)

Nu heb ik dit bestand, sp26752.exe gedownload om het probleem te verhelpen.
Echter, als ik het programma run dan krijg ik de volgende foutmelding.

[img=http://img295.imageshack.us/img295/5562/errorhpwirelessdf0.th.jpg]

--------------
Ik denk dat dit komt doordat normaal gesproken de /temp folder op de c schijf staat (waar windows opstaat). Echter heb ik de temp folder op de d schijf staan en daar wil dit programma ook heenschrijven volgens mij.

Het HP keyboard driver installeerd echter automatisch op de c schijf (kan ik ook niet veranderen). De update (sp26752) kan daardoor niet de bestanden vinden, denk ik :P
--------------

iemand ideetje

ps. Wat een K*T site heeft HP, wou ze al een mailtje sturen moest ik me door wel 15 links werken maar goed.

d'n oliesjeik

Pagina: 1