Hallo,
Ik zit met een probleem:
Ik heb mijn pc met windows xp proffesional opnieuw geinstalleerd. Alles werkt naar behoren op 1 ding na > mijn HP wireless keyboard.
Het probleem:
Ik heb de driver voor het HP keyboard gedownload van de HP site:
sp26554.exe
Deze heb ik vervolgens geinstalleerd en de pc opnieuw opgestart.
Wanneer ik weer in windows zit merk ik dat alleen de volume knop werkt. Als ik echter bijvoorbeeld op de knop "zoeken" druk dan start ie firefox op en krijg je de volgende melding:
http://pavilion.buttonred...onfigPages/nl/config1.htm
Je kunt dus de buttons instellen in: configuratie scherm > toetsenbord > buttons.
Echter bij mij wordt het tabblad niet weergegeven. Enkel het tabblad "snelheid" en "hardware".
Voorheen kreeg ik hier idd ook het tabblad "toetsen" (of buttons) te zien maar nu dus niet meer en kan ik dus de buttons niet configureren.
Heeft hier iemand een oplossing voor?
Wat heb ik geprobeerd:
- HP software geinstalleerd voor wireless keyboard
- Intellitype geprobeerd of ie hier op reageert, ook niet (behalve volume)
/edit
Het gaat trouwens om een HP PS2 keyboard (2k - 3)
Ik zit met een probleem:
Ik heb mijn pc met windows xp proffesional opnieuw geinstalleerd. Alles werkt naar behoren op 1 ding na > mijn HP wireless keyboard.
Het probleem:
Ik heb de driver voor het HP keyboard gedownload van de HP site:
sp26554.exe
Deze heb ik vervolgens geinstalleerd en de pc opnieuw opgestart.
Wanneer ik weer in windows zit merk ik dat alleen de volume knop werkt. Als ik echter bijvoorbeeld op de knop "zoeken" druk dan start ie firefox op en krijg je de volgende melding:
http://pavilion.buttonred...onfigPages/nl/config1.htm
Je kunt dus de buttons instellen in: configuratie scherm > toetsenbord > buttons.
Echter bij mij wordt het tabblad niet weergegeven. Enkel het tabblad "snelheid" en "hardware".
Voorheen kreeg ik hier idd ook het tabblad "toetsen" (of buttons) te zien maar nu dus niet meer en kan ik dus de buttons niet configureren.
Heeft hier iemand een oplossing voor?
Wat heb ik geprobeerd:
- HP software geinstalleerd voor wireless keyboard
- Intellitype geprobeerd of ie hier op reageert, ook niet (behalve volume)
/edit
Het gaat trouwens om een HP PS2 keyboard (2k - 3)
d'n oliesjeik