Wel mooi weer daar.
* Snake krijgt weer zin in de zomer
Iig, #2 is een beetje saai, en bij #5 is de achtergrond wat vervuild. (ook de lucht is zo vuil)
Wel mooi dat je die hond zo stil hebt kunnen houden!
* Snake krijgt weer zin in de zomer
Iig, #2 is een beetje saai, en bij #5 is de achtergrond wat vervuild. (ook de lucht is zo vuil)
Wel mooi dat je die hond zo stil hebt kunnen houden!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Mijn moeder heeft em goed afgericht
Is echt een makkie, je zegt zit en ze zit en blijft ook gewoon zitten
Verwijderd
Ik wou dat ik aan zee woonde. 
Twee is mijn favoriet. Bij vier vind ik de kleur van het zand onnatuurlijk over komen.
Twee is mijn favoriet. Bij vier vind ik de kleur van het zand onnatuurlijk over komen.
Mooie platen man! Vooral #2 #4 en #6! Met name #6
Heb je deze foto's met je kitlens gemaakt of met je 50mm? Bij #6 bijvoorbeeld neem ik aan dat je je 50mm gebruikt hebt (vanwege geringe scherptediepte)?
Heb je deze foto's met je kitlens gemaakt of met je 50mm? Bij #6 bijvoorbeeld neem ik aan dat je je 50mm gebruikt hebt (vanwege geringe scherptediepte)?
Het eerste wat me opvalt zijn de kleuren. Ze komen op bijna alle foto's zo onnatuurlijk over. Zonder bewerking ziet het er beter uit gok ik. (3, 6 en 7 uitgezonderd dan)
[ Voor 9% gewijzigd door medendo op 14-03-2007 22:11 ]
idd, ik vind de kleuren niet overal van toegevoegde waarde hebben, foto 4 en 6 staan ze goed, maar bij de andere foto's wel erg overheersend
foto 6 vind ik je mooiste
foto 6 vind ik je mooiste
Bij #2 doen die schuine lijnen vreemd door slechte resizing. Kun je dit nog fixen?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik vind de kleuren lelijk... net of er een chemische ramp is gebeurd ofzo.
De hond is in nummer 1 overbelicht wat jammer is want dat had niet gehoeven, ruimte genoeg over.
Nummer 7 werkt wel, de kleuren zijn minder vies, alleen wel jammer dat de hond precies in het midden zit... maakt de foto snel saai en de stok word afgesneden...
Had er dan voor gekozen om de stok er totaal op te hebben of om hem juist meer af te snijden.... (dus de hond ook niet in het midden
)
Dit is mijn probeersel van nummer 4, even snel... kleuren zijn hier in elk geval realistischer.
De hond is in nummer 1 overbelicht wat jammer is want dat had niet gehoeven, ruimte genoeg over.
Nummer 7 werkt wel, de kleuren zijn minder vies, alleen wel jammer dat de hond precies in het midden zit... maakt de foto snel saai en de stok word afgesneden...
Had er dan voor gekozen om de stok er totaal op te hebben of om hem juist meer af te snijden.... (dus de hond ook niet in het midden
Dit is mijn probeersel van nummer 4, even snel... kleuren zijn hier in elk geval realistischer.

Heel snel en kort resultaat: wat me gelijk opvalt is dat de witbalans/kleurtoon van de 1e foto er ofwel compleet naast zit en in ieder geval heel anders is dan van de rest. Je hebt veel verschillende manieren van bewerken gebruikt, of er voor gekozen om veel verschillende eindresultaten te bereiken. Dat maakt het dat het geen serie is voor mijn gevoel.
Bericht hierboven
Thanx voor de comments, over het algemeen ben ik niet zo serie gewijs bezig geweest inderdaad, vaak doe ik maar wat met het nabewerken. Beetje schuiven en dan kijken wat ik leuk vind. Vind de 'zand' bewerking van jou wat mooier inderdaad ixl85.
@codecaster: ik snap je verhaal niet helemaal? welke lijnen bedoel je
@codecaster: ik snap je verhaal niet helemaal? welke lijnen bedoel je
Met welke lens heb je ze nou gemaakt?Siparti schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:58:
Mooie platen man! Vooral #2 #4 en #6! Met name #6
Pagina: 1