Toon posts:

[OF2003]adresboek in word?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

Ik heb hier een exchange server draien met daarin openbare mappen met daarin alle contacts van de werknemers. nu wil men in het magazijn een documentsjabloon hebben met onze naam erop en de adres gegevens van de ontvanger. voor onze naam is dat geen probleem natuurlijk, maar ik wil dus een manier voor elkaar krijgen dat de werknemer het sjabloon opent, op het adresboek klikt (waar?), bedrijf opzoekt, en dan op enter kan duwen of wat dan ook en dat dan alles is ingevuld.
Ik heb zelf ook al wat onderzoek gedaan maar met de oplossingen die ik vond kom ik tot het invoegen van een autotekst, die heb ik gemaakt :

<PR_COMPANY_NAME>
<PR_STREET_ADDRESS>
<PR_POSTAL_CODE> <PR_LOCALITY>
<PR_COUNTRY>

wat ik ook niet begrijp bij de autotekst functie, is dat je maar 1 regel kan invoeren per keer.
moet je dus alles los 1 voor 1 invoeren ?

kortom; ik wil weten waar mijn collega moet klikken om een adres op te zoeken, en als hij hem dan gevonden heeft en op ok klikt worden dan de bovenste dingen automatisch ingevult?

Het gaat om een Xp (sp1) systeem (client), een SBS2003 met exchange 2003 server.
Het moet eigenlijk zo makkelijk mogelijk worden voor deze collega om het etiket te printen.
(zo min mogelijk kliks)

ik hoop dat iemand me kan helpen,

alvast bedankt,

met vriendelijke groet,
Blueblazer

update: heb inmiddels de manier gevonden om het adresboek te gebruiken in word, maar nu is het probleem dat zodra ik op het knopje voor het adresboek klik en naar de lijst met adresboeken kijk, ik niet het juiste adresboek kan selecteren.
ondanks dat er in outlook bij de openbare adresboeken staat aangevinkt dat deze gebruikt moetten worden als e-mail adresboek. ik heb ook onder configuratiescherm/e-mail/ gekeken en daar de 2 openbare adreslijsten toegevoegd, maar dit wilde niet baten, ik krijg hem nog steeds niet te zien in word.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 12:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die me kan helpen :(?

schop :D