Toon posts:

Beschikbaarheid ADSL2+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik was benieuwd of ik ergens kon uitlezen wanneer ADSL2+ beschikbaar werd, in mijn regio.
Ik kan via internet wel een beschikbaarheids test doen, maar overal zeggen ze 'niet beschikbaar'.
Volgens orange adsl, zou het binnen nu en en 5/6 maanden gereed moeten zijn.

Maar kan ik dat niet ergens zien en/of testen?
Mijn Postcode = 5447

Alvast bedankt, als iemand mij kan helpen.
Met vriendelijke groet,

Davy Jansen

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:16
Heb je andere telco's ook geprobeerd? Tele2, Tiscali, KPN, BBned? Zijn die ook niet leverbaar?
Maar wat wil je nou precies weten?

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21
Orange is per Q1 2007 landelijk beschikbaar....

Verwijderd

Topicstarter
@Jimster, wat ik weten is het volgende. Een ongeveer datum waar ik kan zien, wanneer adsl 2+ in onze regio wordt verwacht.

@MarcoZ20, waar kun je dit terugvinden/controleren? En wat is precies die Q1?

edit: Het hoeft niet persee van orange te zijn, het gaat om de algemene beschikbaarheid.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 11:51 ]

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Op www.internl.net kun je een postcodecheck doen. Als je de optie hebt om via BBnet ADSL aan te vragen heb je 99% zeker ADSL2+ (kun je navragen door te bellen). Kun je alleen KPN kiezen dan heb je enkel mogelijkheid tot ADSL.

InterNL.net is overigens echt een aanrader. Ik heb er nu 12 aansluitingen lopen. De service is goed en snel (telefonisch) iets wat redelijk zeldzaam is in het wereldje.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Nu kan ik dus zien dat er nog geen ADSL 2+ is.
Maar dat wist ik dus al. Mijn vraag was eigenlijk, of ik kan zien wanneer ADSL 2+ verwacht wordt in mijn regio? En dat kan ik nergens terug vinden?

Iemand enig idee, waar ik dit wel kan controleren?

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Bel eens met interNL.net . Die kunnen je dat misschien wel vertellen.

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
BabyXL is nu al overal ADSL2+, dus providers zoals Tiscali/12move e.d. die via BabyXL leveren bieden nu ADSL2+.

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:50:
@Jimster, wat ik weten is het volgende. Een ongeveer datum waar ik kan zien, wanneer adsl 2+ in onze regio wordt verwacht.

@MarcoZ20, waar kun je dit terugvinden/controleren? En wat is precies die Q1?

edit: Het hoeft niet persee van orange te zijn, het gaat om de algemene beschikbaarheid.
op de site van orange kun je kijken of adsl beschikbaar is bij jou, kan ook op www.internetten.nl of op de andere genoemde site's in andere posts.

Q1 = eerste kwartaal van 2007. jan-maart dus ;)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:16
Er bestaat niet zoiets als "algemene beschikbaarheid". Iedere telco heeft zijn eigen apparatuur staan in de wijkcentrale. Dus als Orange z'n apparatuur omgebouwd heeft voor ADSL2+, dan betekent het niet dat ook de andere telco's het kunnen leveren. Zij moeten ook hun apparatuur aanpassen. Dus meerdere postcodechecks doen bij verschillende telco's en providers.
Pagina: 1