Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bluetooth]Telefoon koppelt niet met carkit

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
De koppeling tussen mijn Nokia N70 en de auto van m'n vader, een Peugeot 407 werkte altijd prima. Sinds ik de laatste firmware erop gezet heb krijg ik het niet meer voor elkaar om ze te laten koppelen.

De telefoon zegt al voordat je een code in mag voeren: "Kan niet verbinden met 407" en de auto zegt: "Voorwaarden koppeling ontoereikend".

Ik heb al geprobeerd de naam te veranderen van m'n toestel, zichtbaar/niet-zichtbaar, maar het werkt niet.. Het is niet mijn auto (overdag staat die dus niet hier) dus ik kan niet zo even langs de dealer met het ding.

Op internet vind ik ook wel mensen met dit probleem, maar verder dan wat reacties dan : "Bij mij werkt het anders probleemloos!! / werkt perfect" gaat het niet :/

Iemand dit ook gehad? En een oplossing?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:41

paQ

heb je na de upgrade zowel in de auto als in de telefoon elkaars koppeling verwijderd?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Toen ik na de upgrade in de auto ging zitten was mijn bluetooth koppeling al verdwenen (denk dat bluetooth daar een mechanisme voor heeft ofzo?).

En die in mijn telefoon was al weg ja :)

[ Voor 13% gewijzigd door Glashelder op 14-03-2007 10:55 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Bluetooth is sowieso ene gammel iets, maar met carkits... brrrrr.
Ik denk dat je snelle fix opties de volgende zijn.
1- met paps en foon en 407 naar de garage, en laten kijken wat er mis gaat
2- bidden dat je zinvolle support kunt krijgen van Nokia en hun een mailtje sturen. Het niet hebben van verwachtingen verlaagt de kans op teleurstelling.
3- je foon terug laten flashen
4- de auto laten upgraden naar een nieuwere software indien voorhanden
5- andere telefoon kopen
6- ja vader het "radio/cd/mp3/wisselaar/navigatie/ingebouwde autotelefoon/JBL geluid/kleurenLCD/aansluiting voor DVD speler"-pakket laten kopen en nabouwen op z'n 407...

In stijgende mate van "ik denk het niet"-heid.