Ja, dat deed hij.
Ik heb de versleten DVD unit opengfeschroefd en er zitten stiekjes in om tandwielen. Als deze indrogen, knappen en op de print gaan vallen gaat dat stinken ja. Het is een soort visachtige lucht wat je ruikt.
Er zitten onderdelen in de unit die ook heet worden en wist je nog dat de eerste CD-branders een actieve koeling hadden? Bij branden onstaan wat lage temperaturen van een vrieskoude 700 graden.
Het kan ook gebeuren dat een stofje op de lens de laser terugkaatst in zijn eigen unit en dat gaat ook wat lekker ruiken. DVD branders kunnen rare dingen uithalen.
Mijn nieuwe voeding stonk ook, maar dat rook gewoon naar nieuw, maar ik had gen ambipur meer nodig

Nu is de geur weg.
Stank in je systeem kan kwaad, maar hoeft geen nood te zijn. Zodra de geur penetrant wordt en zoet van geur dan zou ik de stekker eruit halen omdat dan je elco in je voeding staat te koken (op het werk wel eens meegemaakt)
2. Hoe heb jij je condensatoren gecheckt? Heb je ook die hele grote jongen in de voeding bekeken?
PS: Je zou de CD\DVD unit kunnen openschroeven en het zaakje inspecteren. Een lens schoonmaken doet soms wonderen en zeker als je een roker bent. Een beetje turboline olie (zwarte busjes) in de lagertjes van de motertjes en wederom testen. Mijn fan van de grafische kaart is daarmee gered en al 5 weken geen ratel meer gehoord. Die fan was nagenoeg dood en was nog geen 2 maanden oud en dat betekend dat fabrikanten expres te zuinig zijn met olie want wat snel slijt leverd veel geld op. Mij hebben ze daar niet mee.