Toon posts:

ornec, mijn bestelling?

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op 27 januari jl een een paar Responce One en een Yarland FV-34C III besteld.
Ik heb betaald per bank (spoedbetaling) en na enkele dagen aan Ornec gevraagd of ze de betaling al ontvangen hadden. Nu, dit was het geval en ik dacht, nu zal het binnen kort wel gaan komen, maximaal 2 weken. Maar na deze 2 weken nog niets ontvangen. Ornec per mail hierover vragen gesteld. Nu, vanwege Chinees nieuwjaar zou het allemaal wat langer gaan duren. Inmiddels is deze vakantie toch al weer enkele weken achter de rug maar nog steeds niets. Gister (13-03-07) weer Ornec gebeld, reactie, er waren problemen met de Yarland, maar vandaag zou het nog naar mij verzonden worden, ik zou of vandaag of ander morgen per e-mail een barcode ontvangen om de zending te volgen.
Ik wordt hier toch wel onzeker van, niet dat ik het niet vertrouw en ik weet dat het wat langer kan duren.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En wat wil je met dit topic? Feedback?
Ik zou gewoon wachten totdat je het spul in huis hebt, ze hebben verteld dat het een der dezer dagen binnenkomt. Als het volgende week nou nog niet binnen is, dan zou ik weer contact opnemen met Ornec ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Waarom kan dit niet in de china hifi thread?

• Mr. Dave
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-02 16:06
Yep china hifi!

I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.

Verwijderd

ja kut voor je...

maar wat is nou je vraag :?

• Mr. Dave
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-02 16:06
ga naar de china hifi thread, daar kunnen ze je vast wel wat tips geven

I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels ontdekt dat ik op het verkeerde onderdeel van deze site beland was en eigenlijk ook nog ben. Daarom, voor de eventuele belangstellenden.
Ik heb inmiddels mijn bestelling ontvangen.
Verpakt zoals het hoort en de geluidskwaliteit zoals het hoort.
Ben zeer tevreden!!!
Pagina: 1