Oordopjes/hoofdtelefoon met lange draad

Pagina: 1
Acties:
  • 1.811 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-02 16:53
Ik ben eigenlijk op zoek naar iets niet allerdaags. Ik zoek oordopjes of een hoofdtelefoon met een draad van ongeveer 4 meter. Weet iemand welke ik dan zou kunnen nemen, of als deze niet bestaan hoe ik een manier om de draad te verlengen. Alvast bedankt.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Fiets even langs de MediaMarkt en haal een verlengkabel met aan de ene kant 3,5" male, en aan de andere kant 3,5" female?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• clonedonkey
O bestaan deze dan want had deze van de week bij de MM niet gezien. Zal er zometeen eens langsrijden :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sterker nog, er zijn zelfs oordopjes waarbij je er gewoon een verlengkabel bijkrijgt. Goed, geen 4 meter, maar ze bestaan zeker.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19
Volgens mij heeft m'n Sennheiser al een draad van 3 meter. Voordeel is dat je die draad gewoon los kunt koppelen en gewoon kunt vervangen voor een langer exemplaar :)

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

als je toch oordopjes/headphones gaat halen, kun je eventueel denken aan een draadloze koptelefoon?

• cyuen
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09-2025
Sony V300 DJ etc hebben een kabel van 3m, misschien een oplossing?
http://www.iheadphones.co...MDR-V300DJ+Headphones.htm

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:02

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Levo schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:52:
als je toch oordopjes/headphones gaat halen, kun je eventueel denken aan een draadloze koptelefoon?
Met als nadeel dat
-een draadloze koptel niet de kwaliteit haalt van een bedrade hoofdtel.
-je accu altijd op het verkeerde moment op is
-het bereik altijd tegenvalt en afhankelijk is van je omgeving - met wat geluk heb je op elke luisterplek last van 'gerommel'

Verder bestaan er gewoon verlengkabels, ze kosten een paar € en dat de MM die niet heeft zegt iets over de MM.

Alles kan stuk.

• clonedonkey
Ben net effe langs geweest en heb een verlengkabel gehaald van 2,5 meter voor 4,90. Ze hadden ook langern b.v. 5 meter maar deze is prima als je er ook de lengte van de oordopjes bijpakt. Bedankt voor de tips, was er gewoon voorbij gelopen andere keren.

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:13

DJ Vincento

1422055

De philips SBC HP250 word ook geleverd met een kabel van zes meter. M'n ma heeft er een, ze is nog al slechthorend en dan kan ze TV kijken met een headphone. Zes meter snoer + ingebouwde volume regeling(simpel potmetertje, maar zeer handig) Geluid van het ding is behoorlijk, verwacht er geen sennheiser van, maar het voldoet.(vol geluid)
Pagina: 1