Toon posts:

´hol´ geluid gericom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een hele oude gericom webshox laptop waarvan het geluid van ene op de andere dag ineens heel hol klinkt. Via skype en MSN zijn anderen bijna niet meer te verstaan en ook audiofiles (vooral waarin gesproken wordt) klinken raar. Iemand enig idee waar het aan kan liggen en wat er aan te doen valt? Hoewel mn laptop oud is, werkt ie eigenlijk nog prima, tot een paar dagen geleden dus.
Bedankt alvast!!

• Marshal1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-03-2022
Ik neem aan dat je je audio settings heb gecheckt op het toepassen van een of ander effect 'karaoke' 'garage' oid.
Je vermeldt helemaal niets hierover, laat zien welke moeite je zelf hebt gedaan om dit op te lossen ...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sowieso niets aan de audiosettings veranderd, bijzondere effecten al helemaal niet. Dacht eerst dat t aan de interverbinding lag (slechte verbinding leidt ook tot hol geluid over skype geloof ik) maar t is dus ook met geluiden van de laptop ´zelf´. headset is ook in orde, t klinkt ook hetzelfde door de headset en uit de ´speakers´ van de laptop.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je hoeft zelf niets veranderd te hebben, settings wijzigen ook wel eens door iets anders.

Controleer ze toch even ;)

En welkom op GoT uiteraard! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
dankje! :)
ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo goed weet welke setting op dit holle geluid van toepassing kan zijn. ik zag bv dat ie eerst op desktopstand stond, wat mij niet goed lijkt aangezien t een laptop is, dus dit heb ik veranderd in laptop maar dat helpt niks. aan welke setting zou t kunnen liggen??

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Je klikt dubbel op het luidsprekertje bij de klok. Daarna naar Opties > Eigenschappen en dan waar Hoofdvolume en Wave en zo staan alles aanvinken. Nou krijg je een hele grote balk van links naar rechts. Nu kan het zijn dat dempen niet meer aanstaat bij Reverb, Karaoke, Garage of iets dergelijks.

Als je het niet weet, geef dan even aan waar dempen wel aanstaat of probeer te spelen met de settings.
Pagina: 1