Mijn pc crasht laatste tijd steeds als ik een game speel die wat power vraagt.
Ik heb het alleen als ik een spel speel wat nogal wat van mijn pc vereist, nouja games zoals half life, jade empire heb ik het niet half life 2, generals ( toch vrij oude game ) en lotr online heb ik het wel.
Ik vind het verdomd vaag sinds mijn tempraturen goed zijn, voeding ook ( net een nieuwe in gegooit wat dus blijkbaar nutteloos was )
Hij deed het altijd perfect, ik heb het nu zo de laatste paar maanden en word het nu echt zat omdat ik toch ook wel andere games erop wilt spelen behalve half life mods...
Hij crashed na een tijdje als ik een game speel.
Scherm valt uit, geluid flipt, wat de pc zelf doet weet ik niet het lijkt wel een reboot waarbij alles het niet doet, ik moet hem dus ook herstarten.
En mijn muis kapt er ook altijd mee als hij gecrasht is en moet ik hem er van achter in een andere usb port rammen, zodat windows hem opnieuw ziet.
Zoals je al snapt word ik hier knap gek van.
Voeding is het niet, wat het eigenlijk anders kan zijn, zou ik niet weten op de problemen na die de meeste mensen hebben.
Temp tehoog etc.
Mijn drivers zijn voor zo ver ik weet ook gewoon prima.
Als iemand me hiermee kan helpen super, word er echt gek van.
Specs:
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Media Center Edition
Service Pack 2
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Moederbord
CPU Type AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3000+
Moederbordnaam MSI K8T Neo-FSR (MS-6702) (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN)
Moederbord Chipset VIA VT8383 Apollo K8T800, AMD Hammer
Systeemgeheugen 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type AMI (03/04/05)
Video kaart NVIDIA GeForce 7800 GS (256 MB)
Geluidskaart Creative Audigy 2 LS Sound Card
Temperaturen
Moederbord 41 °C (106 °F)
CPU 42 °C (108 °F)
GPU 54 °C (129 °F)
HD 46 °C (115 °F)
Alvast bedankt.
Ik heb het alleen als ik een spel speel wat nogal wat van mijn pc vereist, nouja games zoals half life, jade empire heb ik het niet half life 2, generals ( toch vrij oude game ) en lotr online heb ik het wel.
Ik vind het verdomd vaag sinds mijn tempraturen goed zijn, voeding ook ( net een nieuwe in gegooit wat dus blijkbaar nutteloos was )
Hij deed het altijd perfect, ik heb het nu zo de laatste paar maanden en word het nu echt zat omdat ik toch ook wel andere games erop wilt spelen behalve half life mods...
Hij crashed na een tijdje als ik een game speel.
Scherm valt uit, geluid flipt, wat de pc zelf doet weet ik niet het lijkt wel een reboot waarbij alles het niet doet, ik moet hem dus ook herstarten.
En mijn muis kapt er ook altijd mee als hij gecrasht is en moet ik hem er van achter in een andere usb port rammen, zodat windows hem opnieuw ziet.
Zoals je al snapt word ik hier knap gek van.
Voeding is het niet, wat het eigenlijk anders kan zijn, zou ik niet weten op de problemen na die de meeste mensen hebben.
Temp tehoog etc.
Mijn drivers zijn voor zo ver ik weet ook gewoon prima.
Als iemand me hiermee kan helpen super, word er echt gek van.
Specs:
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Media Center Edition
Service Pack 2
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Moederbord
CPU Type AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3000+
Moederbordnaam MSI K8T Neo-FSR (MS-6702) (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN)
Moederbord Chipset VIA VT8383 Apollo K8T800, AMD Hammer
Systeemgeheugen 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type AMI (03/04/05)
Video kaart NVIDIA GeForce 7800 GS (256 MB)
Geluidskaart Creative Audigy 2 LS Sound Card
Temperaturen
Moederbord 41 °C (106 °F)
CPU 42 °C (108 °F)
GPU 54 °C (129 °F)
HD 46 °C (115 °F)
Alvast bedankt.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.