Toon posts:

Teleurgesteld in A8N32sli deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

ik kopieer even een stukje van mij uit het ASUS forum want dat gaat me allemaal wat te langzaam.
Misschien hebben jullie nog suggesties...

BillB, thanks for your feedback. I think you have listed about every OC area parameter/measurement possible that I will be looking into to post some more data shortly for your reference once I have figured it all out. Believe me… I want to push this system as I did not buy it for the fun of spending (wasting) my money.

There is one simple question though that I still can not figure out;

In BASIC DEFAULTS SETTINGS my previous rig ( A8N SLI deluxe _ Athon64 3200+ ) gives me a better result in SLI performance than the current one( A8N32-SLI Deluxe with Athlon64 4000+ ) .. this does not make any sense to me from a basic “logic” perspective, unless I was completely put on the wrong foot on what to expect from this ‘upgrade’ to start with.

If only a Nforce 680MOBO, a 8800GT GPU and a FX60 CPU are going to bring me the ultimate game experience I will have to re-point my focus and bail out because I will not spend $2-3K on such materials.

I just want to play Rainbow Six Vegas and alike games in Maximum Settings without lag… my wishes are modest.. J.

My judgment was that the current rig ( yes, with OC’ing ) should be able to get me there.. if not … ? WAKE ME UP FROM MY DREAM !

Najsnarf

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

De SLI d eluxe is een 64bit board
De 32 is een........ 32 bit board......
Je processor kon eerst dus met zijn vinger in de neus werken
Nu is je mobo je cpu nekker.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 23:06
notsonewbie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:19:
De SLI d eluxe is een 64bit board
De 32 is een........ 32 bit board......
Je processor kon eerst dus met zijn vinger in de neus werken
Nu is je mobo je cpu nekker.
dat klopt niet de 32 die in de naam staat staat voor de 2x 16x pci-e slots die het bord heeft

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Hoe kom je daar nou bij?! Die 32 staat voor 2x 16xPCI-Express.

Heb je al verschillende drivers geprobeerd?

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:48
wat voor een video kaarten gebruik je

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Idd, stom dat ik dat zelf al niet vroeg. Maar je moet wel ff wat meer info geven. Dus welke videokaart, OS, geheugen etc.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:13

charrel

Cortisol4life..

Wat is nu precies het probleem waar je tegen aan loopt? Je doet niet echt veel om het te verduidelijken......

Tevens vindt je hier mischien wat over de SLI :
http://www.xbitlabs.com/a...32-sli-deluxe-update.html

[ Voor 38% gewijzigd door charrel op 13-03-2007 22:38 ]

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 23:11
wordt je processor wel als een 4000+ herkend? Upgrade de firmware van je moederbord dat kan misschien helpen. Ik weet dat mijn a8n-sli bijv. geen FX60 ondersteunt zolang ik mijn bios niet update

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Drivers voor moederbord / grafische kaart etc allemaal uptodate ?
Geen zware programma's op de achtergrond draaien ?
Geen spyware / adaware op pc staan ?

Wat zijn de specs van je pc ? want met een nvidia 5200 kan je idd niet alles op max spelen 8)

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 23:11
en daar zal een processor idd ook niet bij helpen als hij een 5200 zou hebben. Het meeste haal je uit een nieuwe grafische kaart. Maar verduidelijk je probleem eerst maar eens dan hoeven we geen wilde gokken te doen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- de voertaal is hier NL
- ondanks veel text blijkt totaal niet wat exact je probleem is
- je geeft geen volledige specs (voor + na)
- je geeft niet aan welk OS en drivers je gebruikt (voor + na)
- je geeft niet aan wat je zelf geprobeerd hebt

Kortom, veel te weinig info en te weinig leesbare zelfwerkzaamheid

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.