Toon posts:

[Win Vista Home Premium] Wireless knop werkt niet..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren ben ik in het bezit van Windows vista home premium.
Dit is geinstalleerd op mijn laptop Acer Aspire 3003WLMI.
Deze laptop heeft een ingebouwde wireless adapter, namelijk een Broadcom Wireless 802.11 b/g,
die zonder problemen is geinstalleerd.
Het enige probleem waarmee ik zit is het activeren van deze Broadcom wireless adapter, dat gebeurt namelijk met de knop aan de voorkant van me laptop, of zoals windows vista vermeld de "wireless switch".

Als ik deze indruk, dan blijft alles in Windows vista tijdelijk hangen (freeze) als ik de knop weer indruk dan kan ik alles weer gebruiken.

Ik heb de search gebruikt, en toen kwam ik een soort gelijk probleem tegen alleen in die topic verscheen er een foutmelding als de "wireless switch" wordt ingedrukt en bij mij dus niet.

Voorheen had ik Windows XP Pro geinstalleerd waar alles goed op werkte, ik heb daarna een schone installatie uitgevoerd en sindsdien werkt het dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge, na me laptop via me andere netwerkkaart te connecten (wired) heb ik windows update laten uitvoeren, waardoor de de nieuwste broadcom drivers erop zijn gezet en me wireless knop werkt.

Voor diegene die er ook last van hebben raad ik aan om windows update te laten uitvoeren