Toon posts:

Cooler voor PIII-1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te denken aan de Golden Orb FCPGA bij MyCom, maar hierbij staat dat ie tot 1,13Ghz koelt. Voor PIII-1000Mhz dus voldoende, maar als ik ooit besluit de proc te oc-en lijkt me deze cooler niet genoeg.
De Chrome en Super Orb gaan respectievelijk tot 1,3 en 1,5 maar passen die wel op een PIII proc? Zo niet, weet iemand een goeie cooler voor PIII-1000 en 'meer' koelt dan de Golden Orb?

Verwijderd

Vaag ik heb zon zelfde orb(ThermalTake) erin hangen maar die koelt (volgens de beschrijving dan :) )tot 1,4GHz.Volgens mij is dit de nieuwere versie maar het kan ook net zo goed een drukfout zijn daar ik t nie ken testen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 17:42 schreef Evil-Kaine het volgende:
Vaag ik heb zon zelfde orb(ThermalTake) erin hangen maar die koelt (volgens de beschrijving dan :) )tot 1,4GHz.Volgens mij is dit de nieuwere versie maar het kan ook net zo goed een drukfout zijn daar ik t nie ken testen :)
Nee ik denk niet dat het een drukfout is, want ik zie 1,13 ook staan op de website van Thermaltake.
Zou zo'n cooler voor P4 proc op een P3 proc passen? Zoals die Indigo Orb, die gaat tot 2Ghz:9~
http://www.thermaltake.com/twafr02.htm

Verwijderd

ik heb hier 2 golden orbs op 2 p3-912 hangen..zonder koe 20 graden met zoeen 33-34

Verwijderd

Gewoon een SuperOrb erop zetten wil best wel,
heb hierro ook zo'n Spire Orb SocketA op een S370

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:59

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Absoluut geen super orb erop. Gaat je cpu zeker geplet worden. (ik werk bij MyCom)
De reden dat erop staat 1,13 ghz omdat de pIII 1133 mhz terug is gehaald omdat het verschil met een 1000 vrijwel nul was. Je moet wel hoger kunnen met overklokken

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:24

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

gewoon standaard intel koeler. die is groot zat :)

maar euh ff beetje off-topic:
waarom staat er ingodsnaam op een koeler tot 1,3 ghz??? Hij doet het ook wel op 1,5 ghz hoor (koelt misschien iets minder, maar hij zal 't heus wel doen)

Sys Specs

Verwijderd

Misschien omdat het is getest tot 1,3 en toen aan de normen voldeed maar bij hogere klok snelheden er afwijkingen voordeden qua performance en dan waarschijnlijk de garantie vervalt (nu ben je die sowieso wel kwijt bij oc-en :) maar who cares :P )

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
TIP: Haal een FOB38 die heeft VEEL meer CFM dan welke orb dan ook.

Vraagje: Hoeveel heb jij voor die P3 1GHz betaald? En wil dat ook op een Asus CUSL2

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op dinsdag 06 februari 2001 16:02 schreef HitmanWVU het volgende:
TIP: Haal een FOB38 die heeft VEEL meer CFM dan welke orb dan ook.

Vraagje: Hoeveel heb jij voor die P3 1GHz betaald? En wil dat ook op een Asus CUSL2
maakt ook veeeeel meer lawaai dan een orb

Audi A8 W12 6.0

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
Op dinsdag 06 februari 2001 16:06 schreef delyver het volgende:

[..]

maakt ook veeeeel meer lawaai dan een orb
Je hebt helemaal gelijk, maar cooling is belangrijker voor moi dan lawaai (mijn pjoeter staat 's nachts uit)

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:24

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Op dinsdag 06 februari 2001 16:02 schreef HitmanWVU het volgende:
weet niet of je die aan mij stelde, maar ik heb voor de mijne 1600 piek betaald (december 2000)

Sys Specs

Pagina: 1