[VS2005]Altijd herstarten bij nieuwe query

Pagina: 1
Acties:

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik heb een zeer vervelend probleem met visual studio, ik ben een applicatie aan het maken waarin ik gebruik maak van een typed dataset. Via deze dataset kan je dmv de wizard "Add query" een sql statement toevoegen aan je typed tableadapter. Nu telkens ik een methode hieraan toevoeg en deze wil gebruiken in m'n code dan kan ik deze niet benaderen (ik zie hem gewoon niet in de intellisense lijst), herstart ik vs.net dan zie ik hem wel en is het probleem opgelost.

Het refreshen van zowel solution explorer als server explorer verhelpen het probleem niet..

Ik heb het ook al gevraagd aan een leerkracht bij ons op de school maar ook hij wist geen oplossing voor dit probleem..

Iemand die het wel weet?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?

PRG >> DTE

Werkt rebuilden niet?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
't Is niet omdat hij niet in Intellisense verschijnt, dat je 'm daarom niet kan benaderen.
Ik heb ook soms problemen met Intellisense in VS.NET (dingen die niet verschijnen, intellisense die niet verschijnt, etc...) , dus ik denk dat het gewoon af en toe brak is.

Heb je al eens gecompileerd, na het toevoegen van je query, en daarna eens je intellisense lijst bekeken ?

https://fgheysels.github.io/