Ik heb vandaag mij nieuwe Dell xps 710 binnen gekregen.
Core 2 Duo Processor E6700
4096MB Dual Channel DDR2 667MHz [4x1024] Memory
3.5" Floppy Drive 1
Hard Drive 320GB Serial ATA non Raid (7200 Rpm) 1
Hard Drive #3 320GB Serial ATA2 (7200 Rpm)
SINGLE 768MB nVidia GeForce 8800 GTX
Nu heb ik net Windows Vista 64bit Ultimate er op gezet en ging goed.
Waren wat problemen met het geheugen bij de install, maar dit kon ik oplossen met een MS patch.
Ging over het feit dat als je 4 gig had bij dell xps 710 dat je dan 2 reepjes eruit moet halen en dan pas kan installen, daarna kan je een patch van ms downloaden en erop zetten en kunnen de geheugen reepjes erin gezet worden.
Maar dat is mijn probleem verder niet, ik zit met wat anders, als ik de pc opnieuw wil laten opstarten dan doet hij dit erg snel en ik kom in een zwartscherm en mijn pc blijft wel gewoon aanstaan.
Het lijkt of hij niks meer wilt doen, maar na een paar minuten gaat hij toch rebooten en komt hij weer in windows vista.
Dit gebeurd ook met het afsluiten van Vista, het afsluiten van vista gaat zeer snel maar dan weer kom ik in het zwarte scherm en blijft de pc aanstaan, maar ook weer na een paar minuten wachten valt hij ineens wel uit.
Erg vreemd dat hij elke keer een paar minuten wacht en dan pas de pc afsluit of reboot ??
Is hier wat tegen te doen ?? hoor het dan graag, want is niet erg lekker zo.
Core 2 Duo Processor E6700
4096MB Dual Channel DDR2 667MHz [4x1024] Memory
3.5" Floppy Drive 1
Hard Drive 320GB Serial ATA non Raid (7200 Rpm) 1
Hard Drive #3 320GB Serial ATA2 (7200 Rpm)
SINGLE 768MB nVidia GeForce 8800 GTX
Nu heb ik net Windows Vista 64bit Ultimate er op gezet en ging goed.
Waren wat problemen met het geheugen bij de install, maar dit kon ik oplossen met een MS patch.
Ging over het feit dat als je 4 gig had bij dell xps 710 dat je dan 2 reepjes eruit moet halen en dan pas kan installen, daarna kan je een patch van ms downloaden en erop zetten en kunnen de geheugen reepjes erin gezet worden.
Maar dat is mijn probleem verder niet, ik zit met wat anders, als ik de pc opnieuw wil laten opstarten dan doet hij dit erg snel en ik kom in een zwartscherm en mijn pc blijft wel gewoon aanstaan.
Het lijkt of hij niks meer wilt doen, maar na een paar minuten gaat hij toch rebooten en komt hij weer in windows vista.
Dit gebeurd ook met het afsluiten van Vista, het afsluiten van vista gaat zeer snel maar dan weer kom ik in het zwarte scherm en blijft de pc aanstaan, maar ook weer na een paar minuten wachten valt hij ineens wel uit.
Erg vreemd dat hij elke keer een paar minuten wacht en dan pas de pc afsluit of reboot ??
Is hier wat tegen te doen ?? hoor het dan graag, want is niet erg lekker zo.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”