Toon posts:

kabel of adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers

ik heb nu kabel internet van @home intensief 8000 47,95.
nu vind ik dat we veel te veel betalen en willen we ook telefonie erbij hebben.
als we nu overstappen naar adsl van orange met internet + telefonie voor 29,95
moeten we dan alle kabels vervangen? omdat adsl via telefoon lijn gaat.

graag had ik ook wat tips gehoord en wat jullie verstandiger vinden.

@home regelmatig 4000 29,95 + telefonie 14,95 totaal 44,90

of

Orange adsl Family + Telefonie 29,95 1jaar daarna 39,95 totaal 29,95 ( 2e jaar 39,95

of

zouden jullie me een andere provider aan raden?

Verwijderd

Ik zou Orange nemen. Veel meer waar voor je geld (sneller).

Verwijderd

Wat is de afstand naar centrale? Want dat is behoorlijk van invloed op je snelheid...

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 18:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
geen idee
waar kan ik zoiets opzoeken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:31:
Ik zou Orange nemen. Veel meer waar voor je geld (sneller).
En het feit dat je snelheid afhangt vanaf de locatie naar je centrale :)

Je kan eventueel terugstappen, maar bij @Home intensief 8000, krijg je het telefoniepakket al "gratis". Het enige wat dan nog rest is je maandelijkse belkosten, en voor een kleine meerprijs onbeperkt bellen naar vaste nummers.

Verwijderd

Topicstarter
hij geeft aan 8 - 15 mbit sec

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

1 tip: pas je kabelverbinding opzeggen als alles een paar weken probleemloos werkt

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

orange meer waard voor je geld? k lees alleen maar dat er zoveel problemen zijn met die livebox. dat de telefoon e.d. weer eens niet werkt. het laatste wat je wel wil hebben dat je weer niet bereikbaar bent.

Verwijderd

Maar in de praktijk zijn deze afstanden , niet eens waar. Het is allemaal gebaseerd op schattingen waarvanaf jij tot & met de centrale je afstand is.

Zo las ik ooit iemand die werkzaam was bij een TD van een ADSL Isp, dat deze afstanden vaak niet eens kloppen.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk toch kabel internet te houden omdat we alles al hebben van modem en router en de kabels liggen al geen zin nieuwe kabels te trekken enz

en Lism zei dat een telefoon pakket erbij zit
wat ik niet eens wist:P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 19:05 ]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:30

Haan

dotnetter

Je hoeft helemaal geen nieuwe kabels te leggen, alleen een nieuw modem, maar dat krijg je waarschijnlijk toch al van je nieuwe provider. Achter het modem liggen gewoon standaard netwerk (utp) kabels ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:05:
Je hoeft helemaal geen nieuwe kabels te leggen, alleen een nieuw modem, maar dat krijg je waarschijnlijk toch al van je nieuwe provider. Achter het modem liggen gewoon standaard netwerk (utp) kabels ;)
aah nu snap ik het;)
de telefoon lijn gaat in het modem en dikke komt eruit en die gaat naar de router

maarja nu ik net lees wat voor problemen iedereen heeft met orange blijf ik toch liever bij @home en betaal ik wat meer

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 19:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
weet mischien ook iemand dat als je telefonie besteld bij @home dat home het kpn abbonoment ook opzegt?

Verwijderd

Nee dat doet @Home niet, omdat er geen sprake is dat hun de telefoonlijn overnemen. Wel kan je eventueel kijken voor nummerbehoudt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:46:
Nee dat doet @Home niet, omdat er geen sprake is dat hun de telefoonlijn overnemen. Wel kan je eventueel kijken voor nummerbehoudt.
ja dat nummer willen we behouden
heb net op de site gelezen dat bij nummer behoud het abbonement wordt opgezegd

en wat hebben jullie zelf voor een provider?
hoef niet van iedereen te weten gewoon paar man

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 20:22 ]

Pagina: 1