Toon posts:

PC naar TV

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vanmiddag kabels gekocht om via mijn pc, divx's op de tv te kunnen kijken.

Nu is alles gelukt, alleen heb ik het probleem dat ik alleen maar kan switchen van monitor naar tv
en vice versa.

Ik doe dit d.m.v. geavanceerde opties in het configuratiescherm van mijn ATI x800 drivers.

Als ik dan mijn tv aandruk op de 'aan/uit' knop schakelt ie automatisch mijn tv in en mijn monitor uit.

Nu is mijn vraag, is het mogelijk om beide tegelijk te kunnen gebruiken, zodat ik en kan werken in windows plus een divx kijken op de tv.

Alvast Bedankt,

Penk

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien waar je je accoord EN bekend mee verklaarde. Helaas lijkt dat laatste er een beetje bij ingeschoten te zijn.

Er staat onder andere dat je om te beginnen in het juiste subforum moet gaan kijken en ten tweede dat je de aanwezige informatie (topics van anderen en FAQs) dient te gebruiken. In Videoplanken & Beeldkanonnen is er dan ook een FAQ over TV-out te vinden. Lees die en doe er je voordeel mee :)

Als je er nog niet uitkomt mag je een topic openen, maar doe dat wel op de juiste plek en met genoeg info (specs en wat je zelf geprobeerd hebt)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.