Toon posts:

[XP] PC wil niet uit standby met USB sleep-knop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag luitjes,

Ik heb hier een Logitech standaard USB tobo'tje. Er zit een speciale 'sleep'-knop op. Echter wil hij met de sleep knop niet UIT de standby komen.

De oplossing hiervoor is in configuratiescherm-toetsenbord de instellingen te wijzigen "dit apparaat mag de pc uit standby halen" oid.
Het probleem is dan echter dat ALLE toetsen het systeem uit de standby halen, ik wil dat alleen de SLEEP knop het systeem uit standby haalt. Is dit mogelijk?

Ik heb verder geen (logitech tobo) drivers geïnstalleerd voor het toetsenbord omdat deze niet samen willen werken met de software die mijn draadloze netwerkkaart-knopje aanstuurt. Bovendien denk ik niet dat het installeren van logitechs drivers hierbij helpt?

Het gaat om een laptop, ik weet niet of dit uitmaakt.

Alvast bedankt!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zou je toch de Logitech SetPointdrivers eens willen installeren? :) Denk dat je dan het een en ander in kan stellen qua knoppen betreft.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:51:
Zou je toch de Logitech SetPointdrivers eens willen installeren? :) Denk dat je dan het een en ander in kan stellen qua knoppen betreft.
Zoals ik al zei geven deze drivers problemen met mijn WLAN-knopje drivers. Ik moet narmlijk altijd drivers installeren om mijn WLAN-aan-uit-knopje te kunnen gebruiken. Als ik hiervoor misschien een hele simpele driver voor zou kunnen vinden die niet interferreert met setpoint zou dat ook een oplossing zijn. Weet je misschien of er zo'n driver bestaat?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Nee, maar hoezo geven zij problemen met het WLAN knopje-drivers? Zit het WLAN-aan-uit-knopje dan ook op je toetsenbord? Maar anders moet je zelf het een en ander verder uitproberen qua drivers e.d. Daarmee kan ik je niet helpen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:13:
Nee, maar hoezo geven zij problemen met het WLAN knopje-drivers? Zit het WLAN-aan-uit-knopje dan ook op je toetsenbord? Maar anders moet je zelf het een en ander verder uitproberen qua drivers e.d. Daarmee kan ik je niet helpen :)
Nou bij de wlan-knopje-drivers zitten ook wat instellingen voor wat sneltoetsen op mijn laptop-tobo (volume e.d.) ik krijg dan geen balk meer te zien voor volume/dempen/brightness etc. Erg irritant.
Trouwens die jongens bij logitech presteren het om voor een simpel tobo-tje een installatieprogramma van 50 MB (!) te maken |:(

Is misschien een beetje offtopic maar nogmaals: bestaan er geen standaard drivers voor het aan en uitzetten van mijn wlan? Het is namelijk nogal irritant dat ik alleen voor dat wlan-knopje altijd een heel 'softwarepakket' moet installeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 15:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?
Pagina: 1