Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003
http://www.phpbuilder.com/columns/yunus20031124.php3
Lees dit eens met die 'bookmark' functie.
Dan kun je genereerWord.php?naam=Kristof&artikelid=123
Overigens zou ik je aanraden om ipv Word PDF te gebruiken, dat kun je nl niet bewerken.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Laat trolls achterwege aub
[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 13-03-2007 21:46 ]
En dan moet iedereen die geen Office 2007 of de pluging voor docx heeft deze gaan installeren? Niet handig lijkt me...Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:28:
of direct docx ... je kan daar de nodige plugins voor vinden op technet ... docx is het formaat van de nieuwe office ... het is eigenlijk een zip file met je document er in in XML, je kan het ofwel via MS API's aanspreken of uitpakken en de XML editeren! Dit is 1 van de goede ontwikkelingen aan het antitrust gedoens tegen M$
Ben het trouwens wel met je eens dat het een goede ontwikkeling van Microsoft is...
@TS; Die Word class die Snakiej suggereert zal je denk ik wel verder helpen... Wij hebben hier ongeveer hetzelfde idee (met bookmarks) maar dan via ASP.net. Met die bookmarks heb je gewoon een template waarin je de bookmarks vervangt met tekst...
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
lol jij hebt zeker nog nooit die docx zipjes van binnen bekeken?Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:28:
of direct docx ... je kan daar de nodige plugins voor vinden op technet ... docx is het formaat van de nieuwe office ... het is eigenlijk een zip file met je document er in in XML, je kan het ofwel via MS API's aanspreken of uitpakken en de XML editeren! Dit is 1 van de goede ontwikkelingen aan het antitrust gedoens tegen M$

Dat is imo echt een absoluut groot verschrikkelijk drama waar ik echt geen minuut aan zou durven besteden om dat te gaan proberen aanpassen..

RTF / HTML / PDF for the win
Bij deze een klein kickje naar de andere kant van de schutting
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
www.fpdf.org
bedankt voor alle moeite!
Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003