wel .. ik heb enkele jaren geleden ooit een website gebruikt waarbij je de url van een website kon opgeven en er vervolgens een effect op kon uitvoeren ... onder die effecten was er bv een manier om met messen naar je site te gooien, een hond er over te laten wandelen, en koe die haar behoefte deed en dergelijke meer ... ook waren er ooit Britbney varianten waarmee je Britney's gezicht kon bewerken... Nu wil ik zelf zo iets maken of een scriptje gebruiken wat dat doet. Ik wil een effect kunnen gebruiken op OF een website OF een jpg / gif of zo. Heeft iemand enig idee hoe ik er aan begin, mijn webserver ondersteunt alle mogelijke dingen als asp en php maar dit is echt client side...
Ik zou eerst Javascript leren (als ik dat nog niet onder de knie had), vervolgens naar een dergelijke site gaan en daar in de sourcecode kijken voor 'inspiratie'.
Begin eerst maar met goed zoeken. Verdiep je in de technieken die nodig zijn en ga dan vervolgens als je er met een concreet probleem niet uitkom, een topic hier openen.
Wij zijn geen script-afhaalchinees ;-)
Wij zijn geen script-afhaalchinees ;-)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dit topic is gesloten.
![]()