Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• joenevd
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 20:54
Ik ben vandaag door Acknowledge benaderd voor een sollicitatie gesprek.
De medewerker waar ik mee in gesprek was klonk aardig en legde een beetje uit hoe hun bedrijf is. Het klonk allemaal wel goed en heb dus een afspraak met hem gemaakt.

Nu is mijn vraag of hier mensen zijn die ervaring met het bedrijf hebben en wat jullie van het bedrijf vinden. Daarnaast vraag ik me af wat hun secundaire voorwaarden zijn.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:54

TheVMaster

Moderator WOS
joenevd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:32:
Ik ben vandaag door Acknowledge benaderd voor een sollicitatie gesprek.
De medewerker waar ik mee in gesprek was klonk aardig en legde een beetje uit hoe hun bedrijf is. Het klonk allemaal wel goed en heb dus een afspraak met hem gemaakt.

Nu is mijn vraag of hier mensen zijn die ervaring met het bedrijf hebben en wat jullie van het bedrijf vinden. Daarnaast vraag ik me af wat hun secundaire voorwaarden zijn.
Eh...al gekeken op www.acknowledge.nl?

• joenevd
Tuurlijk heb ik daar gekeken, maar daar staat er niet veel over op en ik ben ook gewoon benieuwd naar hoe andere mensen dit ervaren.

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:36
Ik heb bij acknowledge gewerkt....

Met gestrekt been.

• joenevd
En hoe vond je het om daar te werken artbij?

• Artbij
Ik heb bij de detacheringstak van Acknowledge gezeten. Dus heb weinig met het bedrijf zelf te maken gehad. Ben uiteindelijk weggegaan omdat ze me 2 x achter elkaar een project contract boden.

Met gestrekt been.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:05

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

artbij schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:39:
Ik heb bij de detacheringstak van Acknowledge gezeten. Dus heb weinig met het bedrijf zelf te maken gehad. Ben uiteindelijk weggegaan omdat ze me 2 x achter elkaar een project contract boden.
Waarom maak je jezelf dan niet hard voor een halfjaarcontract waarbij je uiteindelijk 'eventueel' een normaal contract zou kunnen krijgen? Zelf vind ik het een beetje raar dat je er niet zelf aan hebt gewerkt om een ander contract te krijgen. Althans zo doe je het overkomen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Artbij
Outerspace schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:41:
[...]

Waarom maak je jezelf dan niet hard voor een halfjaarcontract waarbij je uiteindelijk 'eventueel' een normaal contract zou kunnen krijgen? Zelf vind ik het een beetje raar dat je er niet zelf aan hebt gewerkt om een ander contract te krijgen. Althans zo doe je het overkomen :)
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb? Beetje raar om zo die conclusie te trekken. TS heeft aan je reactie zeker helemaal niets. Je kunt wat mij betreft beter niet reageren.

Als TS info wil over Acknowledge dan kan hij met gerichte vragen bij mij terecht.

Met gestrekt been.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:05

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

artbij schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:03:
[...]

Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb? Beetje raar om zo die conclusie te trekken. TS heeft aan je reactie zeker helemaal niets. Je kunt wat mij betreft beter niet reageren.
Als je mijn reactie leest zie je de laatste regel ook vast staan ;) Het komt er gewoon een beetje gek uitzetten en in mijn ogen geeft het een negatief beeld over Acknowledge. Maar ja, als jij wil dat er geen discussie over mogelijk is, so be it :>

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Artbij
Outerspace schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:07:
[...]

Als je mijn reactie leest zie je de laatste regel ook vast staan ;) Het komt er gewoon een beetje gek uitzetten en in mijn ogen geeft het een negatief beeld over Acknowledge. Maar ja, als jij wil dat er geen discussie over mogelijk is, so be it :>
Nogmaals, TS heeft hier weinig aan.

Met gestrekt been.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:17
Laten we bovenstaand intermezzo dan ook maar als afgerond beschouwen.

• joenevd
Ik vraag me de volgende dingen af:

Hoe vond je bijvoorbeeld de werksfeer als je "wel" op kantoor was?
Is je loon prestatiegericht? (dus met het behalen van certificaten loonsverhoging)
Wat is ongeveer het loon?
En is er ook een leaseregeling?

• Artbij
Rukapul schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:52:
Laten we bovenstaand intermezzo dan ook maar als afgerond beschouwen.
Goed idee.

Met gestrekt been.

• Artbij
joenevd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:31:
Ik vraag me de volgende dingen af:

Hoe vond je bijvoorbeeld de werksfeer als je "wel" op kantoor was?
Is je loon prestatiegericht? (dus met het behalen van certificaten loonsverhoging)
Wat is ongeveer het loon?
En is er ook een leaseregeling?
Salaris is natuurlijk sterk afhankelijk van de functie. Je geeft niet aan voor welke functie je solliciteerd dus daar kan ik weinig over zeggen.

Er is een leaseregeling, deze ligt niet in bedragen maar ziet er zo uit:
Je kunt alleen Peugoet rijden. Je word ik gedeeld in een van de drie categorien: Kale Peugoet 207 of dikke 207/kale 307 of dikke 307. Staan geen echte regels voor, gewoon ouwehoeren met Lia of Hans.

Waarschijnlijk begin je met een project contract, ze gaan het dus niet met je hebben over certificaten, maar als ze tevreden over je zijn willen ze vast wel een examen en een boek voor je betalen.

Verder is het een heel informeel en redelijk klein bedrijf. Leuke sfeer onder de collega`s. Als ik niet een voor mijn verdere loopbaan interessante baan gevonden had. Zou ik er graag nog werken.

Met gestrekt been.

• joenevd
Oke, ja degene die ik aan de telefoon had, die zei dat ik zou beginnen met support taken en na het behalen van certificaten zoals mcsa e.d. na verloop van tijd doorgegroeid zal zijn als netwerkbeheer en dat soort dingen. Hier ga ik in ieder geval wel van uit dat ik na een proefperiode een half jaar contract of een vast contract zal krijgen.

Zoals je het vertelt klinkt het in ieder geval als een leuk bedrijf..

• Artbij
Het is ook een leuk bedrijf. Alleen weet ik niet of het geschikt is om echt door te groeien. Omdat ze niet zo groot zijn heb je niet echt keus aan opdrachten. Als er een opdracht is en je bent beschikbaar, ben je waarschijnlijk de enige en heb je geen keus om die opdracht wel of niet te doen.

Met gestrekt been.

• joenevd
ahh oke.. mja je doet er in ieder geval ervaring op.. En ik weet niet hoe makkelijk je daar certificaten kunt behalen.. en de extra cursussen als project management enz.. daar ben ik namelijk ook geinteresseerd naar

• Artbij
Volgens je profiel kom je uit 1987, je bent dus net 20. Ik zou me niet zo druk maken over cursussen project management. Daar ben je waarschijnlijk nog niet aan toe. Maar om een paar jaar ervaring op te doen zit je wel goed bij Acknowledge.

Met gestrekt been.

• joenevd
Ja daar heb je in principe wel gelijk in.. maar het is wel iets wat ik over een aantal jaar in de planning 'wil' hebben :P Maar als die tijd rijp is dan komt dat wel ;)

[ Voor 17% gewijzigd door joenevd op 15-03-2007 21:32 ]

• joenevd
Vandaag op sollicitatiegesprek geweest bij Acknowledge :o
Volgende week de uitslag.. ben benieuwd

[ Voor 26% gewijzigd door joenevd op 21-03-2007 22:49 ]

• Artbij
Ben je aangenomen?

Met gestrekt been.

• joenevd
In principe wel, ben alleen niet tevreden met het voorstel, heb daarnaast bij een ander bedrijf een beter voorstel gekregen en bel ze morgen op om te zeggen dat ik een beter bod heb gekregen.. Kijken wat ze zeggen..

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:35

Floor-is

5.2

En en en?

Ik moet in mijn huidige functie wel eens in de race tegen acknowledge en als er nu een tweakert bijkomt daar, dan heb ik het weer moeilijker natuurlijk ;) ;)

Bericht hierboven

• joenevd
Haha, dan kan ik je vertellen dat je het niet moeilijker gaat krijgen. Het aanbod dat ik van een ander bedrijf gekregen heb is beter en het enige wat ze willen/kunnen verhogen van hun aanbod is de km-vergoeding. De rest willen ze zo laten en dan moet ik kiezen voor het ander bedrijf.

Maar hoe bedoel je in de race tegen acknowledge dan?

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

joenevd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:41:
Haha, dan kan ik je vertellen dat je het niet moeilijker gaat krijgen. Het aanbod dat ik van een ander bedrijf gekregen heb is beter en het enige wat ze willen/kunnen verhogen van hun aanbod is de km-vergoeding. De rest willen ze zo laten en dan moet ik kiezen voor het ander bedrijf.

Maar hoe bedoel je in de race tegen acknowledge dan?
Hij zal wel bij de concurrent werken. Dus wil hij daar zijn eigen mensen plaatsen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• joenevd
FrankGuthrie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:23:
[...]

Hij zal wel bij de concurrent werken. Dus wil hij daar zijn eigen mensen plaatsen.
Nou Floris, als je een goed aanbod hebt wil ik je wel helpen tegen acknowledge ;)

Nee, Ik moet zeggen dat de werksfeer erg goed is bij Acknowledge en dat ze goed met je omgaan.
Dat ik daarnaast een aanbod van een ander bedrijf heb gehad dat net wat beter was en de sfeer bij dat ander bedrijf ook erg goed was, daarom uiteindelijk toch gekozen voor het ander bedrijf

[ Voor 32% gewijzigd door joenevd op 11-04-2007 14:21 ]

• Floor-is
  • Laatst online: 10:35

Floor-is

5.2

FrankGuthrie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:23:
[...]

Ik werk bij een concurrent inderdaad en acknowledge heeft een klant die ik erg graag zelf zou bedienen, zowel voor producten als diensten overigens. Een vriend werkt bij dat bedrijf (de klant van acknowledge), maar zijn baas lijkt niet te willen switchen.. Toch jammer :/

Bericht hierboven

Pagina: 1