Toon posts:

osx mail back up maken

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aloha amigo's,

Ik moet m'n os volledig herinstalleren ivm hangen bootcamp (zie andere posts). Daarvoor moet ik een backup maken van alle belangrijke bestanden. Da's op zich niet zo'n probleem, behalve bij "email-bestanden". Volgens mij zijn dit dus geen losse bestanden, en dus niet als zodanig te vinden op de computer (handig!).

Dit is daarentegen zo'n beetje het belangrijkste wat er op de computer staat, dus mijn vraag: hoe kan ik m'n emailberichten opslaan en later terugzetten, zonder dat ik alles moet gaan lopen doorsturen naar een of ander vaag hotmailadresje (of alles uitprinten 8)7 ) ?

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 21:17
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:30:
Aloha amigo's,

Ik moet m'n os volledig herinstalleren ivm hangen bootcamp (zie andere posts). Daarvoor moet ik een backup maken van alle belangrijke bestanden. Da's op zich niet zo'n probleem, behalve bij "email-bestanden". Volgens mij zijn dit dus geen losse bestanden, en dus niet als zodanig te vinden op de computer (handig!).

Dit is daarentegen zo'n beetje het belangrijkste wat er op de computer staat, dus mijn vraag: hoe kan ik m'n emailberichten opslaan en later terugzetten, zonder dat ik alles moet gaan lopen doorsturen naar een of ander vaag hotmailadresje (of alles uitprinten 8)7 ) ?
Is het zoveel werk om zelf een beetje te zoeken? Apple geeft miljoenen per jaar uit aan Apple.com en daarop is jouw antwoord binnen luttele secondes te vinden.

Ik zal je op weg helpen; http://www.apple.com/support/tiger/mail/

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
Volgens mij moet je gewoon de mail map uit je homefolder bewaren. Deze kan je dan later weer terug zetten door die postbussen weer te importeren. Je kan natuurlijk ook je gehele thuismap bewaren dan heb je ook je documenten en bookmarks etc.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je even de moeite had genomen om Google te raadplegen, had je binnen een minuut een antwoord op je vraag gevonden.

Op slot dus.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.