Toon posts:

Imand ervaring met Notebooks van Q-Force (Duranote 9000)

Pagina: 1
Acties:
  • 412 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga de overstap doen van een desktop PC naar een Notebook. Maar omdat ik nogal zwaar grafisch werk doe en door het groot aanbod aan Notebooks, door de bomen het bos niet meer zie wou ik vragen of er iemand al positieve of negatieve ervaringen met Q-Force Notebooks (www.q-force.be).

Ik heb eerst op dit forum gezocht maar ik vind bitter weinig info terug over dit merk, ook op het internet. Ze zien er in de winkel vrij degelijk uit en dat beweert de verkoper ook, maar doen ze dat niet allemaal ?

In ieder geval bedankt voor elke info.

Yvan.

Verwijderd

Lijken een beetje op Acer laptops, welke zit je aan te denken ?

Ik zou zelf voor zwaar grafisch werk geen laptop halen.

Helaas verder geen ervaring mee.

[edit]
Ik kan geen specs vinden op die website (type HD, geheugen etc). geen drivers, support (KB, FAQ). wel netjes dat ze een 0800 helpdesk hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 12:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht aan deze... QF DURA 9010HV mits bijsteken van wat RAM.

Maar het is indd. vervelend dat er verder geen specfs. bij staan.
En ja, waarom de overstap... 3 opgroeiende kinds en pa die steeds minder aan de beurt komt om op z'n PC te werken. Waarschijnlijk een bekend fenomeen hier.

Yvan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:18:
Ik dacht aan deze... QF DURA 9010HV mits bijsteken van wat RAM.

Maar het is indd. vervelend dat er verder geen specfs. bij staan.
En ja, waarom de overstap... 3 opgroeiende kinds en pa die steeds minder aan de beurt komt om op z'n PC te werken. Waarschijnlijk een bekend fenomeen hier.

Yvan.
Is het niet zo dat de ouders de opvoeders zijn en de regels bepalen?:P Gewoon een nieuwe PC kopen en alleen een account voor jezelf + vrouw maken....

Het nadeel van een laptop is idd dat de prestaties achterlopen op gewone PC's en ze zijn ook wat gevoeliger voor schade en niet makkelijk te upgraden.