Toon posts:

Onderzoek naar CRM-pakket (middel grootbedrijf)

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik hoop dat dit topic hier past..

Ik ben op zoek naar een gebruiksvriendelijk CRM pakket, voor onze muziekschool. Dus vrij lowbudget (voor zover dat kan kwa CRM-pakketten), omdat we non-profit zijn.
Wat ik zoek voor dat pakket, is een uitgebreid relatiebestand, omdat we een redelijk grote muziekschool zijn. Daarin willen we ook selecties kunnen maken.

En een uitgebreide agenda, voor het inplannen en roosteren van Projecten/Producten.Deze producten en projecten worden aangemaakt en er worden docenten aan gekoppeld en scholen/groepen, etc. Deze komen weer in de Agenda terug.

Daarbij moet er een Outlook/MS Word/MS Excel koppeling mogelijk zijn. En het printen in brief-templates.

Ik heb Infobase (wat ik overigens aardig goed pakket vond) geprobeerd. En Salesmanager. En ook onderzocht of het misschien ook nog in Php/sql gemaakt kon worden door een hogeschool als stageproject. Nu ben ik bezig met het onderzoeken van Microsoft Dynamics. Ik vroeg me af hoe de ervaringen van mensen die met dit pakket werken zijn? En dan met name op het relatiebeheer/agenda gedeelte. Dus niet zo zeer het financiële gedeelte van dat pakket. Alvast dank voor het lezen en het meedenken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

CRM is heel erg breed (en omvat ook wat verkoop, marketing en support), je doelt met name op relatiebeheer. Zie ook een opmerking zoals de afsluiter van het (oude) topic van Verwijderd in "Gezocht: planningtool en CRM pakket *" :+

Agenda's: wil je dat in je pakket, of kan je dat beter doen met (ook) bijv. Exchange?

Kijk ook even in oude discussies die CRM / relatiebeheer bespreken, bijv. http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart

Als je PHP zelfbouw overweegt, denk dan nog eens heel goed na. Het datamodel is namelijk heel erg belangrijk. Of beter: kijk eerst even naar opensource tools, zoals xrms.sourceforge.net.

offtopic:
Welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Wij(zal de naam niet noemen) zijn erg bekend met het ontwikkelen van CRM pakketten. Ik werk hier als stagiair en weet er dus niet super veel van maar weet wel dat wij werken met Dynamics en dat dit bedrijf veel CKV's en muziekscholen als klanten hebben. Wij ontwikkelen die software op maat en ik weet dat dynamics daar erg goed bij aansluit vooral aan jou behoeftes.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.