Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Welke versie gebruikt je? Beta 4.1 of Beta Vista?spaceboy schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:53:
Ik ben een tevreden gebruiker van Transcode360 om divx'jes op m'n Xbox360 te kijken. Echter, ik heb 1 probleempje: na 2 minuut 30 ongeveer krijg ik bij elke divx een hickup, dan spoelt hij even ongeveer 25 seconden verder. Dat gebeurt bij elke film of serie die ik op divx kijk. Als ik vervolgens terugspoel naar het "probleemmoment" gaat het verder goed.
Dit is dus een reproduceerbare hick-up. Iemand bekend hiermee?
Gebruik zelf 4.1 en heb memcode.exe vervangen door een nieuwere versie. Draait hier prima. Dus probeer memcode.exe eens te vervangen.
Ik heb Vista hier draaien. En als ik 'm opstart zie ik Transcode 360 Build 1.6.1.0.ProGo schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:36:
[...]
Welke versie gebruikt je? Beta 4.1 of Beta Vista?
Gebruik zelf 4.1 en heb memcode.exe vervangen door een nieuwere versie. Draait hier prima. Dus probeer memcode.exe eens te vervangen.
Dussuh, "memcode.exe vervangen"?? Helpt dat?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Memcode is het "werkpaard" van transcode 360. De versie die word mee geleverd is zwaar verouderd.
Op het forum loopt hier een draadje over met een link naar een nieuwere versie.
klik
En of het werkt? Probeer het en je weet het.
klik
Net geprobeerd. Same shit.ProGo schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:55:
Memcode is het "werkpaard" van transcode 360. De versie die word mee geleverd is zwaar verouderd.
klik
Een laf kickje.
Ik begin me toch te irriteren. Het zit altijd (bij elke divx) tussen de 2e en 4e minuut van de film. Dat moet toch bij meer mensen voorkomen??
Ik begin me toch te irriteren. Het zit altijd (bij elke divx) tussen de 2e en 4e minuut van de film. Dat moet toch bij meer mensen voorkomen??
Ik heb exact hetzelfde probleem, ben mede hierdoor maar weer terug gegaan naar xbmc. Heb nooit de oplossing hiervoor gevonden.
Ik ben nu over op VLC360, op m'n WinXP MCE bak. Werkt foutloos. Subtitles zijn iets minder fraai, maar geen geouwehoer met hickups of vastlopers meer.DarkShadow schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:47:
Ik heb exact hetzelfde probleem, ben mede hierdoor maar weer terug gegaan naar xbmc. Heb nooit de oplossing hiervoor gevonden.
Pagina: 1