Ik weet dat je eerst moet zoeken en al het andere moet proberen voor dat je een vraag mag stellen,
Echter: Ik heb laatst Ubuntu 6.10 geïnstalleerd op mijn Thinkpad R50E. Om voor mij duistere redenen slaat deze vast op compleet niet reproduceerbare momenten (het lijkt wel win-me ).
Voorbeelden
Oracle-XE administratie scherm, vastlopen tijdens navigeren (FF en Galeon)
Azureus & Yahtzee kloon loopt vast
J-Developer. nokt er mee na een paar minuten
Vastloper tijdens instellen Frozen bubble.
Laptop hangt volledig. Caps-lock geeft geen response. Meen echter wel de muis nog iets te zien bewegen soms.
Known isseus op mijn laptop:
PCMCIA am1171 wifi kaart werkt niet word wel herkent door env --hangt ook als ie er niet inzet
Hibernate en ACPI zijn nog niet aangepast voor de (known issue, ga ik vanavond aanpakken)
Beetje brakke Java-SDK install
Beetje kleine swap (40 GB hdd mist nogal snel 2.5 x 1280 (X 3 windows hbnte en swap en ubuntu swap))
Middenknop van mousebuttons moet ik nog instellen --is niet echt schokkend, pak ik wel op als hij het langer dan 120 minuten doet
Hardware
Thinkpad R50E 40GB hdd \ 1280MB ram \ WGR-111 usb wlan (die bekende netgear budget-stick iig)
Partities
20GB ntfs
4GB ntfs (recovery)
10GB ext3 /
1.5GB swap --weet het
Wie weet hoe het op te lossen?
Echter: Ik heb laatst Ubuntu 6.10 geïnstalleerd op mijn Thinkpad R50E. Om voor mij duistere redenen slaat deze vast op compleet niet reproduceerbare momenten (het lijkt wel win-me ).
Voorbeelden
Oracle-XE administratie scherm, vastlopen tijdens navigeren (FF en Galeon)
Azureus & Yahtzee kloon loopt vast
J-Developer. nokt er mee na een paar minuten
Vastloper tijdens instellen Frozen bubble.
Laptop hangt volledig. Caps-lock geeft geen response. Meen echter wel de muis nog iets te zien bewegen soms.
Known isseus op mijn laptop:
PCMCIA am1171 wifi kaart werkt niet word wel herkent door env --hangt ook als ie er niet inzet
Hibernate en ACPI zijn nog niet aangepast voor de (known issue, ga ik vanavond aanpakken)
Beetje brakke Java-SDK install
Beetje kleine swap (40 GB hdd mist nogal snel 2.5 x 1280 (X 3 windows hbnte en swap en ubuntu swap))
Middenknop van mousebuttons moet ik nog instellen --is niet echt schokkend, pak ik wel op als hij het langer dan 120 minuten doet
Hardware
Thinkpad R50E 40GB hdd \ 1280MB ram \ WGR-111 usb wlan (die bekende netgear budget-stick iig)
Partities
20GB ntfs
4GB ntfs (recovery)
10GB ext3 /
1.5GB swap --weet het
Wie weet hoe het op te lossen?