Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
Staat er niet ergens een serienummer op o.i.d. ? En een fabrikant? Dan kan je het misschien op de website van de fabrikant vinden...
<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....
Verwijderd
In laptops worden zover ik weet nooit (mini) ATX moederborden e.d. gebruikt. De ruimte in een laptop is simpelweg te klein om standaard oplossingen zoals ATX te gebruiken.
Het moederbord op de foto zou niet kunnen passen in een ATX behuizing omdat de connectoren voor scherm, toetsenbord enz. op de plek zitten waar normaal de PCI connectoren zitten. Wellicht dat BTX wel past.
Wellicht kun je je moederbord op een plank schroeven o.i.d.
Het moederbord op de foto zou niet kunnen passen in een ATX behuizing omdat de connectoren voor scherm, toetsenbord enz. op de plek zitten waar normaal de PCI connectoren zitten. Wellicht dat BTX wel past.
Wellicht kun je je moederbord op een plank schroeven o.i.d.
De mobo's van een laptop worden vaak custom ontwikkeld en omdat de fabrikant ook de behuizing maakt, houd hij vaak geen rekening met standaarden. Ik ben bang dat je een normale kast moet kopen en dan met een multitool het een en ander verbouwen.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Hmm dan zal het dus waarschijnlijk een creative zaak gaan worden.
Welicht een ideetje om alles in een plexiglazen behuizing te gaan schroeven.
Iig bedankt en wellicht zien jullie me in dit topic terug met de vragen omtrend een zelfmaak plexi glas behuizing
Welicht een ideetje om alles in een plexiglazen behuizing te gaan schroeven.
Iig bedankt en wellicht zien jullie me in dit topic terug met de vragen omtrend een zelfmaak plexi glas behuizing
Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD