Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Orange] Telefoon kwijt/gestolen, wat te doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Afgelopen vrijdag avond ben ik wezen stappen was harstikke leuk enzo maar rond 05:30 wou ik een vriend bellen dat ik naar huis ging .. maar je raad het al, telefoon weg.

Iemand opgezocht en gevraagd of ik even mocht bellen, was geen probleem, dus ik bel naar me eigen nummer en die gaat gewoon over maar er werd niet opgenomen. Dan maar een smsje sturen,

"aan diegene die me telefoon heeft gevonden, je kan 30 euro vindersloon krijgen als je in het weekend naar 0515-4***** belt".

Mijn huisnummer dus, helaas niets gehoord. Ben nog langs die kroeg geweest, ook niets etc. Dus ik geef de hoop nu wel op. Ik ben meteen naar huis gegaan en met Orange gebeld om mijn abbo te blokkeren zodat ik geen rekening van 200+ krijg.

Maar ja, nu moet ik dus wel een nieuwe telefoon en ik vroeg me af hoe ik dit het beste kon doen. Ik heb al (bijna) 2 jaar abbo bij Orange, nog 3 maanden ongeveer. Maar dit abbo is nu afgesloten moet ik nu weer een nieuwe telefoon + duur abbo krijgen want ik dacht altijd dat als je je abbo verlengt dat je wat kon krijgen.

Oh ja, het was een grijze Nokia 6310i. Ik wil nu opzich die LG-Shine wel. Wat kan ik het beste doen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 11:35
Orange bellen en vragen wat zij voor een aanbiedingen hebben :P Er bestaan op GoT soortgelijke topics en nogmaals; bel Orange omdat je abbo al bijna is afgelopen...

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vanaf 3 maanden voor het aflopen van je contract kun je verlengen. Daarbij kun je korting krijgen op een nieuwe telefoon. Je zult daarbij dan de kosten moeten betalen voor een nieuwe simkaart. Weet niet hoeveel dit precies is bij Orange. Ik zou gewoon even naar een winkel gaan en daar e.e.a. regelen. Dan ben je binnen een uur weer mobiel :)

Verwijderd

3 maand voor het einde van je contract kan je gewoon weer verlengen. Een geluk bij een ongeluk dus :) Wel moet je een nieuwe simkaart laten maken. That's all.

Kan je niet verlengen... tja, dan zou ik de periode met een prepaidje overbruggen, of iets via de verzekering proberen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:55
Fout!
4 maanden van te voren kun je bij Orange verlengen. Dit geldt overigens alleen voor de Orangeshop, de website en de klantenservice!
Dit was overigens nog zo in december 2006.

Ik zou in iedergeval contact opnemen met Orange om te zien wat zij voor je kunnen doen.
Daarnaast, een nieuw abonnement geeft je meer korting op je telefoon dan het verlengen van je abonnement (dit geldt voor Orange winkels, maar weer niet voor bijvoorbeeld een BelCompany oid).

[ Voor 43% gewijzigd door Arunia op 13-03-2007 10:18 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Na het posten van dit topic ben ik even de stad ingeweest om te horen hoe het zit. Als ik een nieuwe telefoon regel en een nieuwe simkaart aanvraag kan ik gewoon weer verder met mijn abbo.

Nu is het zo dat ik bij T-For telecom een telefoon kan krijgen en dat het contract pas 4 maanden later in gaat. Dus ik zou daar dus die nieuwe LG-Shine kunnen krijgen, orange simkaartje er in en opgebruiken en dan dus bij T-For telecom een nieuw abbo in laten gaan.

Klinkt opzich wel goed, ik zat bij orange altijd over me abbo heen (sim only 20 euro). ik smsde veel meer. Ik geloof dat Hi daar iets voor had.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoe en wat van abonnementen zul je echt zelf uit moeten zoeken. Misschien is www.bellen.com een handig hulpmiddel daarbij.

Verwijderd

Volgens mij heft Orange zijn regels inmiddels gewijzigd: verlengen mag ook bij t for telecom en Belcompany vanaf vier maanden voor het einde van het contract al (naast de eigen Orange-kanalen). Bij alle andere winkels is het drie maanden.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:11:
Volgens mij heft Orange zijn regels inmiddels gewijzigd: verlengen mag ook bij t for telecom en Belcompany vanaf vier maanden voor het einde van het contract al (naast de eigen Orange-kanalen). Bij alle andere winkels is het drie maanden.
Hmm jij maakt me blij, hoef ik nog maar 1 maandje te wachten ipv 2 _/-\o_
Verleng zelf graag via de BC, vind ik 'n goede zaak, goede service dus :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb het al wat uitgevogeld. Ik ga bij T-For telecome een Hi 40 abbo (1 jaar) nemen maar mijn contract pas over 4 maanden in laten gaan. Waardoor ik eerst 4 maanden Orange abbo kan gebruiken en dan 1 maand dubbel betaal Hi/Orange en dan 1 jaar mijn Hi abbo neem.

En dan kijken of die Iphone wat is.

De enige vraag die ik nou nog heb is, kan ik wel eerst een orange abbo gebruiken en daarna dus een hi abbo, in dezelfde telefoon.

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:30:
Ik heb het al wat uitgevogeld. Ik ga bij T-For telecome een Hi 40 abbo (1 jaar) nemen maar mijn contract pas over 4 maanden in laten gaan. Waardoor ik eerst 4 maanden Orange abbo kan gebruiken en dan 1 maand dubbel betaal Hi/Orange en dan 1 jaar mijn Hi abbo neem.

En dan kijken of die Iphone wat is.

De enige vraag die ik nou nog heb is, kan ik wel eerst een orange abbo gebruiken en daarna dus een hi abbo, in dezelfde telefoon.
Iphone? dat betekent wachten tot december of zo

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

MrVegeta schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:30:
De enige vraag die ik nou nog heb is, kan ik wel eerst een
orange abbo gebruiken en daarna dus een hi abbo, in dezelfde telefoon.
Jahoor, mits de telefoon gewoon simlockvrij is wat ik bij the PhoneHouse wel denk!
Ligt aan je toestel / provider! Sommige providers a la T-mobile en Vodafone 'branden' de telefoon, wat inhoudt dat je dat toestel alleen met een simkaart van die provider kan gebruiken! Let daar dus goed op!
De Belcompany levert zeker simlockvrije telefoons btw! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Bedankt iedereen :). Ben net terug van de T-for Telecom. Kheb die nieuwe LG gekocht (110 euro) 1 jaar Hi abbo 40 en verzekering.

Mijn Hi abbo gaat over 4 maanden in, dan moet ik helaas wel een keer dubbel betalen maar ja, morgen krijg ik me Orange simkaart :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dan kan deze nu wel op slot. Je had sowieso zelf eerst wel wat meer onderzoek kunnen verrichten.

[ Voor 54% gewijzigd door Eggy op 18-03-2007 16:08 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.