Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Kan je niet verlengen... tja, dan zou ik de periode met een prepaidje overbruggen, of iets via de verzekering proberen.
4 maanden van te voren kun je bij Orange verlengen. Dit geldt overigens alleen voor de Orangeshop, de website en de klantenservice!
Dit was overigens nog zo in december 2006.
Ik zou in iedergeval contact opnemen met Orange om te zien wat zij voor je kunnen doen.
Daarnaast, een nieuw abonnement geeft je meer korting op je telefoon dan het verlengen van je abonnement (dit geldt voor Orange winkels, maar weer niet voor bijvoorbeeld een BelCompany oid).
[ Voor 43% gewijzigd door Arunia op 13-03-2007 10:18 ]
Nu is het zo dat ik bij T-For telecom een telefoon kan krijgen en dat het contract pas 4 maanden later in gaat. Dus ik zou daar dus die nieuwe LG-Shine kunnen krijgen, orange simkaartje er in en opgebruiken en dan dus bij T-For telecom een nieuw abbo in laten gaan.
Klinkt opzich wel goed, ik zat bij orange altijd over me abbo heen (sim only 20 euro). ik smsde veel meer. Ik geloof dat Hi daar iets voor had.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Hmm jij maakt me blij, hoef ik nog maar 1 maandje te wachten ipv 2Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:11:
Volgens mij heft Orange zijn regels inmiddels gewijzigd: verlengen mag ook bij t for telecom en Belcompany vanaf vier maanden voor het einde van het contract al (naast de eigen Orange-kanalen). Bij alle andere winkels is het drie maanden.
Verleng zelf graag via de BC, vind ik 'n goede zaak, goede service dus
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En dan kijken of die Iphone wat is.
De enige vraag die ik nou nog heb is, kan ik wel eerst een orange abbo gebruiken en daarna dus een hi abbo, in dezelfde telefoon.
Verwijderd
Iphone? dat betekent wachten tot december of zoMrVegeta schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:30:
Ik heb het al wat uitgevogeld. Ik ga bij T-For telecome een Hi 40 abbo (1 jaar) nemen maar mijn contract pas over 4 maanden in laten gaan. Waardoor ik eerst 4 maanden Orange abbo kan gebruiken en dan 1 maand dubbel betaal Hi/Orange en dan 1 jaar mijn Hi abbo neem.
En dan kijken of die Iphone wat is.
De enige vraag die ik nou nog heb is, kan ik wel eerst een orange abbo gebruiken en daarna dus een hi abbo, in dezelfde telefoon.
Jahoor, mits de telefoon gewoon simlockvrij is wat ik bij the PhoneHouse wel denk!MrVegeta schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:30:
De enige vraag die ik nou nog heb is, kan ik wel eerst een
orange abbo gebruiken en daarna dus een hi abbo, in dezelfde telefoon.
Ligt aan je toestel / provider! Sommige providers a la T-mobile en Vodafone 'branden' de telefoon, wat inhoudt dat je dat toestel alleen met een simkaart van die provider kan gebruiken! Let daar dus goed op!
De Belcompany levert zeker simlockvrije telefoons btw!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mijn Hi abbo gaat over 4 maanden in, dan moet ik helaas wel een keer dubbel betalen maar ja, morgen krijg ik me Orange simkaart
[ Voor 54% gewijzigd door Eggy op 18-03-2007 16:08 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
![]()