Hey,
Ik ga volgende maand een nieuw systeem aanschaffen.
Alle onderdelen ga ik bestellen/afhalen bij Alternate omdat ik denk/vind dat zij goede prijzen hebben.
Echter.... ik ben al een tijdje uit de techniek, dus ik weet niet precies wat ik nou moet hebben.
Ik weet wel dat ik het volgende er zowieso in wil hebben.
-Intel E6600 CPU (of alternatieven als het in snelheid niet veel scheelt)
-8800 GTS 640 MB videokaart
-2 GB Ram
-HDD rond de 300 GB (SATA II)
Ik heb alleen geen idee wat voor moederbord ik moet hebben en wat voor soort geheugen,
Kast, voeding/koeling etc...
Uiteraard kan ik dit alles bij Alternate navragen, maar dan vrees ik dat ik het product krijg waar zij de meeste marge op hebben ;-/ wat dus niet per definitie het best is.
Ik wil het systeem liever niet OC'en.
Ik zou graag een stukje advies krijgen over welke onderdelen het best passen binnen mijn budget van rond de 1100 - 1200 Euro. (liefst minder uiteraard).
Alvast bedankt.
Ik ga volgende maand een nieuw systeem aanschaffen.
Alle onderdelen ga ik bestellen/afhalen bij Alternate omdat ik denk/vind dat zij goede prijzen hebben.
Echter.... ik ben al een tijdje uit de techniek, dus ik weet niet precies wat ik nou moet hebben.
Ik weet wel dat ik het volgende er zowieso in wil hebben.
-Intel E6600 CPU (of alternatieven als het in snelheid niet veel scheelt)
-8800 GTS 640 MB videokaart
-2 GB Ram
-HDD rond de 300 GB (SATA II)
Ik heb alleen geen idee wat voor moederbord ik moet hebben en wat voor soort geheugen,
Kast, voeding/koeling etc...
Uiteraard kan ik dit alles bij Alternate navragen, maar dan vrees ik dat ik het product krijg waar zij de meeste marge op hebben ;-/ wat dus niet per definitie het best is.
Ik wil het systeem liever niet OC'en.
Ik zou graag een stukje advies krijgen over welke onderdelen het best passen binnen mijn budget van rond de 1100 - 1200 Euro. (liefst minder uiteraard).
Alvast bedankt.