Toon posts:

C++

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wat oude topics doorgespit, maar ik kon niet op het antwoord komen.

Ik ben nog niet begonnen met C++, maar ik wil er wel mee gaan beginnen. Ik vroeg me af wat nou echt gebruikt wordt om games van te maken, aangezien ik later games programmer wil worden.. Is dat nou visual C++ of gewoon C++, en wat is uberhaupt het verschil tussen die 2? Welk programma wordt het meest gebruikt in business, Microsoft of Borland? En dan vroeg ik me nog af, wat is het verschil nou precies tussen de visual C++ en de normale C++ editor. Is er een aparte editor voor C++ of kan je de gewone C++ ook gewoon in Microsoft/Borland/.... Visual C++ editten?

Ik hoop dat iemand me hierop het antwoord kan geven.

Alvast bedankt!

Marlon.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het spijt me voor je maar ik ga dit topic weer dicht doen.

We hebben nu al een paar keer aangegeven dat we inzet van jouw kant verwachten, dat je dus in eerste instantie zelf gaat zoeken naar antwoorden en dat je uiteraard ook zelf aangeeft wat je nu hebt gevonden. Een aantal van je vragen zijn vrij makkelijk met google te vinden dus ik kan me niet voorstellen dat je nu zelf al aan het zoeken bent geweest. Je geeft dat ook helemaal niet aan. Het enige wat je nu post is een vragenlijst en that's it en zo werkt het hier niet. Het is hier een discussie forum en geen helpdesk.

Als het goed is heb je ook een e-mail gehad van -NMe-. Lees deze aub eens door want daarin staan nog wat tips.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.