Hallo ik heb een PCMCIA kaartje, met ingeboud netwerk kaart dual isdn en 56k modem, als ik het kaartje installeer dan installeert hij isdn en modem goed. Maar de netwerk adapter krijgt een uitroepteken voor zich in het apparaat beheer, oh ja ik heb win98. Er staat dat hij NDIS.VXD en NTKERN.VXD niet kan koppelen aan de apparaten. Ik heb de nieuwste drivers en de nieuwste firmware geprobeerd. Weten jullie wat hiertegen kan helpen?? Of wat ik nog meer kan proberen, alvast bedankt
ntkern.vxd?
Dat klinkt als WindowsNT
Je hebt dat bestand zeker niet op je pc staan? Dan kan 'ie ook niet gekoppeld worden...
Dat klinkt als WindowsNT
Je hebt dat bestand zeker niet op je pc staan? Dan kan 'ie ook niet gekoppeld worden...
NTkern.vxd is je kernel van win98 die je drivers koppelt of zoiets, ntkern.vxd moet dus ndis.vxd koppelen aan de netwerkkaart. Heeft geloof ik ook iets met die midmap te maken, maar ntkern.vxd staat wel degelijk op de computer anders zou je win98 nooit draaien,
Kijk, ik heb natuurlijk eerst ff gezocht op mijn pc, maar ik draai W98 maar ik heb geen ntkern.vxd...
Dus je verhaal klopt niet helemaal.
Staat 'ie bij jou dan wel op je schijf?
Misschien wordt die ntkern.vxd samen met DUN geïnstalleerd, of zo...
Dus je verhaal klopt niet helemaal.
Staat 'ie bij jou dan wel op je schijf?
Misschien wordt die ntkern.vxd samen met DUN geïnstalleerd, of zo...
NTKERN.VxD heeft ook errug veel van doen met USB... Probeer eens bij netwerk-eigenschappen de hele boel te verwijderen (protocollen, cliënts, adapters), opnieuw opstarten, en weer de boel opnieuw te installeren (netwerk zooi, wel te verstaan!) ...'s 'n tip van MicroSoft zelf
...With a touch of magic¿
Pagina: 1