Irritante search window pop-ups

Pagina: 1
Acties:

• Vimbeor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08-2025
Beste mensen,

ik leef er nu al lang mee, en nu ben ik het behoorlijk zat. Het is een lang verhaal, maar bare with me. Ongeveer een jaar geleden liet ik bier over mijn laptop vallen (ja, ik voelde me zwaar k*t en dom). Ik heb 'm snel uit gezet, de cd brander en de batterij en dergelijken er uit gehaald, en 'm een nacht voor de ventilator laten drogen (er zat zelfs bier op de connectors van het geheugen), en ik was ontiegelijk relieved toen ik merkte dat ie 't nog deed (ik schrijf dit bericht op mijn laptop).
Maar sindsdien blijven er wat knopjes hangen. HEEEEEEEL erg irritant. In windows zelf springt het search window regelmatig ineens op, en in internet explorer en firefox gebeurt hetzelfde (ik kan je zeggen, ik hield eerst van honden, maar nu niet meer!).
Het is dus (denk ik) zowiezo ctrl-f die blijft hangen, maar ik weet het niet zeker.
In ieder geval, mijn vraag is: Weet iemand hoe ik kan bepalen welke knoppen er blijven hangen, en hoe ik bij windows (en in Internet Explorer, Firefox, etc.) kan instellen dat die k*t schermpjes me niet meer de hele tijd komen storen.
Degene die mij de oplossing kan bieden ben ik zwaar dankbaar.
(Hetgene wat ik nu vaak doe is flink op de ctrl toetsen rammen, en dat kan niet goed zijn voor mijn laptop...)

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-02 10:57
Eventueel kun je de sneltoetsen om te zoeken instellen op iets anders dan ctrl+F...misschien helpt dat

EDIT: in windows gaat dat helaas niet werken :(

[ Voor 31% gewijzigd door Muscrerior op 13-03-2007 07:26 . Reden: correctie ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je het onscreen keyboard aanzet zie je meestal wel welke keys worden ingedrukt. Makkelijker lijkt mij gewoon dat keyboard vervangen als die toetsen echt allemaal blijven hangen.

Verwijderd

ik begrijp dat je het liever niet doet, maar heb je al geprobeerd om de laptop intern met water (eventueel een vochtig doekje ofzo) terug proper te maken? Bierrestanten zijn een smerig goedje dat je niet in je laptop wil hebben.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als alleen je toetsenbord kaduuk is, bestel dan eventjes een nieuwe, ZO duur zijn ze ook niet hoor.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-03 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je nog garantie op je laptop (hoe oud is zij (computers zijn vrouwen, mobo iemand?))? Als je nog garantie hebt, maak er dan gebruik van en laat hem repareren. Heb je geen garantie, haal dan je tobo los en maak de connectoren schoon, vergeet ook de toetsen zelf niet. Het kan lastig zijn om je tobo los te maken, zoek dit even op op het internet en je bent al een stuk verder.

Commandline FTW

Pagina: 1