Toon posts:

Ruime 17" Notebook Rugzak

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een vraagje, heeft iemand een site voor mij waar ik een rugzak kan kopen voor mijn 17" laptop?, hij moet wel ruim zijn en hij moet veel draagcomfort hebben...

als voorbeeld (15") zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://gobackpacks.com/library/ModelTCG650-Targus154CityGearChicagoNotebookBackpack-Blue-Black.jpg

alvast bedankt voor je reactie!! :)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

In een tassenwinkel kun je tassen vinden :P Kijk bijvoorbeeld eens bij Crumpler.

[ Voor 12% gewijzigd door Gizz op 13-03-2007 00:48 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Crumpler heeft vooral van die messenger bags. Deze lijken in het begin onconfortabel maar zijn het totaal niet! Eigenlijk in tegendeel, want ik draag hem elke dag en ik vind het nog steeds een hele fijne tas (half jaar in gebruik.).

Overigens is het wel zo, dat wanneer je een tas lang draagt (lees: 1 - 2 uur + (ligt aan het gewicht wat erin zit)), dan krijg je er wel 'last' van. Maargoed dat zal ook wel met een rugzak zijn denk ik ;)

Verwijderd

Topicstarter
Alex3305 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:14:
Crumpler heeft vooral van die messenger bags. Deze lijken in het begin onconfortabel maar zijn het totaal niet! Eigenlijk in tegendeel, want ik draag hem elke dag en ik vind het nog steeds een hele fijne tas (half jaar in gebruik.).

Overigens is het wel zo, dat wanneer je een tas lang draagt (lees: 1 - 2 uur + (ligt aan het gewicht wat erin zit)), dan krijg je er wel 'last' van. Maargoed dat zal ook wel met een rugzak zijn denk ik ;)
opzich wel leuke tassen maar toch wel duur? 200 euro terwijl die targus max 80 euro zou kosten... geen andere sites/winkels waar ik zou kunnen kijken?

Verwijderd

Topicstarter
(*targus zie plaatje hierboven)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Hier zijn in het recente verleden voldoende topics over geweest, zoek daar eens op ;)

Je topicstart is in ieder geval niet voldoende voor een eigen topic en gaat derhalve op slot

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.