ctfmon.exe staat standaard in de c:\windows\system32 map. Ik heb ook een andere versie in de map c:\windows\system32\dlg staan, deze is 4,8 MB groot. Het icoontje heeft de vorm van het programma emule (bruine ezel).
In run in mijn registry zie ik ook dat het programma opgestart wordt.
Verder heb ik ook een map c:\windows\system32\dlgincoming waar ongeveer 10 GB aan file in staan, hoofdzakelijk duitse film ed. Deze bestanden heb ik er zelf niet neer gezet, maar dat lijk mij duidelijk.
Ik kwam er achter dat mij C schijf was volgelopen. Ik heb deze bestanden gescanned met antivirus (avast) en antispy ware (adware) maar deze programmas herkennen deze files niet.
Op internet kan ik verder weinig hier over vinden, ik vindt alleen wat berichtjes van mensen die het zelfde hebben.
Wie kan mij wat over dit programma vertellen? Ik vindt het namelijk erg vaag.
In run in mijn registry zie ik ook dat het programma opgestart wordt.
Verder heb ik ook een map c:\windows\system32\dlgincoming waar ongeveer 10 GB aan file in staan, hoofdzakelijk duitse film ed. Deze bestanden heb ik er zelf niet neer gezet, maar dat lijk mij duidelijk.
Ik kwam er achter dat mij C schijf was volgelopen. Ik heb deze bestanden gescanned met antivirus (avast) en antispy ware (adware) maar deze programmas herkennen deze files niet.
Op internet kan ik verder weinig hier over vinden, ik vindt alleen wat berichtjes van mensen die het zelfde hebben.
Wie kan mij wat over dit programma vertellen? Ik vindt het namelijk erg vaag.