He hallo mede tweakers ik heb het volgende probleem waar ik al ff mee aan het stoeien ben.
Ik heb een pc van m'n vader naast me staan en deze heeft 256 mb geheugen. Nu wil ik er wat meer geheugen in stoppen zodathet iets beter draait.
Ik heb het volgende probleem, na het monteren van een goed werkend geheugen start de pc niet meer op, hij komt zelfs niet meer in z'n bios. Na het terug monteren van het oude geheugen allesweer in orde.
Nu heb heb ik het boekje na zitten pluizen en het geheugen zou er gewoon op moeten werken.
Specs pc :
CPU Type AMD Sempron 3000+
CPU Aanduiding Palermo
Moederbordnaam ASRock K8Upgrade-VM800 (2 PCI, 1 AGP, 1 AMR, 1 Future CPU Port, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
Eigenschappen geheugen (Zit er nu in)
Geheugen DIMM1 256 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-4-4-8 @ 200 Mhz)
Eigenschappen Geheugenmodule
Serienummer Geen
Modulegrootte 256 MB (1 rank, 4 banks)
Moduletype Unbuffered
Geheugentype DDR SDRAM
Geheugensnelheid PC3200 (200 Mhz)
Ik heb dit geheugen er in gezet (oude eruit) en dan komt het zelfde probleem weer naar voren.
Modulenaam M2G9OA8ATT9G081CAD
Serienummer 771B3191h (2435914615)
Modulegrootte 1024 MB (2 ranks, 4 banks)
Moduletype Unbuffered
Geheugentype DDR SDRAM
Ik heb in de bios alles geprobeerd voor zover ik weet, memory op automatisch, memory op ddr 400 Mhz en een bios reset gedaan. Dit levert geen resultaten. Volgens handleiding MB hoort het gewoon te werken. Wat me wel opvalt is het 256 single sided is en die van 1 gig duel sided is.
Zou het kunnen zijn dat dit mijn probleem is ??
Groeten Ethan
Ik heb een pc van m'n vader naast me staan en deze heeft 256 mb geheugen. Nu wil ik er wat meer geheugen in stoppen zodathet iets beter draait.
Ik heb het volgende probleem, na het monteren van een goed werkend geheugen start de pc niet meer op, hij komt zelfs niet meer in z'n bios. Na het terug monteren van het oude geheugen allesweer in orde.
Nu heb heb ik het boekje na zitten pluizen en het geheugen zou er gewoon op moeten werken.
Specs pc :
CPU Type AMD Sempron 3000+
CPU Aanduiding Palermo
Moederbordnaam ASRock K8Upgrade-VM800 (2 PCI, 1 AGP, 1 AMR, 1 Future CPU Port, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
Eigenschappen geheugen (Zit er nu in)
Geheugen DIMM1 256 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-4-4-8 @ 200 Mhz)
Eigenschappen Geheugenmodule
Serienummer Geen
Modulegrootte 256 MB (1 rank, 4 banks)
Moduletype Unbuffered
Geheugentype DDR SDRAM
Ik heb dit geheugen er in gezet (oude eruit) en dan komt het zelfde probleem weer naar voren.
Modulenaam M2G9OA8ATT9G081CAD
Serienummer 771B3191h (2435914615)
Modulegrootte 1024 MB (2 ranks, 4 banks)
Moduletype Unbuffered
Geheugentype DDR SDRAM
Ik heb in de bios alles geprobeerd voor zover ik weet, memory op automatisch, memory op ddr 400 Mhz en een bios reset gedaan. Dit levert geen resultaten. Volgens handleiding MB hoort het gewoon te werken. Wat me wel opvalt is het 256 single sided is en die van 1 gig duel sided is.
Zou het kunnen zijn dat dit mijn probleem is ??
Groeten Ethan